Followers

Monday, July 30, 2012

July 30, 2012


Alahai mata... 

Waktu tidur, susah benar nak lena...
Tapi bila dah lena, susah benar nak jaga...

(Jam sudah 3:03 pagi la, wei!)

27 comments:

  1. Mmg awal sgt update entry. Uncle. Selamat bpuasa minggu ke 10. Raya turun jb. Mai umah ayu tauu

    ReplyDelete
  2. 3 pagi tu time saya bangun tidur, masak sahur dan beramal sikit...mata ni dah terbiasa bangun pukul 3.

    skrg ni abg gedek sedang lena la ye?

    ReplyDelete
  3. merah mata uncle..jgn jadi burung hantu la uncle..tidoooooo

    ReplyDelete
  4. em ok lg tu dari tido tak jaga-jaga :)

    ReplyDelete
  5. bagus la puasa2 ni tahan mata, boleh tahajud lama2 :)

    ReplyDelete
  6. bila umur dah ke arah senja mmg mcm tu la uncle..

    ReplyDelete
  7. Insomnia? Dah mcm dracula tu bang...

    ReplyDelete
  8. bukan ke patutnya kol 3 pagi rambut dah serabai ke.. tu macam baru didandan jer.. hehehe..

    ReplyDelete
  9. betul tu..sebb tu saya asyik terbabas jer sehari dua ni..tido lambat dok menjahit..heheh

    ReplyDelete
  10. uncle boleh kwn ngan en. abah. en. abah pun camtu le, susah benar nak lena. tapi bila dah lena, bom meletup pun tak sedar

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah..rajin buat qiamullail :-P

    ReplyDelete
  12. ayok. nampak kelebaman tersebut

    ReplyDelete
  13. pukul tigaaa pagiiii... cer uncle nyanyi mcm Pramlee tu :p

    ReplyDelete
  14. alamak uncle sekali pandang cm burung hantu,,kekeke

    ReplyDelete
  15. syukran2 , cukup sebulan, lebam di dahi .. :)

    ReplyDelete
  16. haha.. betul tu uncle... :)

    ReplyDelete
  17. qiyamullail la uncle.....baca quran, solat sunat etc....

    ReplyDelete
  18. takpelah uncle.. tambah sejam lagi pastu teman auntie masak untuk sahur.. ;)

    ReplyDelete