Followers

Tuesday, July 3, 2012

July 3, 2012


Kamu yang mana satu?

A) Duduk, tengok dan menikmati keindahan pemandangan di belakang itu.
B) Baling batu pada air untuk tengok bayang-bayang yang indah itu musnah.

Uncle duduk dalam kategori B  (Ya! Uncle memang makhluk perosak.. Haha!)

LOKASI: Taman Tasik Ampang Hilir.

46 comments:

  1. c. melukis pemandangan di dalam otak..

    ReplyDelete
  2. Sekadar baling hilangkan bayang-bayang di air tak apa sebab boleh kembali pulih..

    ReplyDelete
  3. pB kategori A


    kdg kdg jadik B jugak

    ReplyDelete
  4. Dah lama kakcik tak berkesempatan nak duduk2 baling batu ke air. ;-)

    ReplyDelete
  5. saya pun suka jugak baling2 batu tu :p tp bukan makhluk perosak ;p

    ReplyDelete
  6. menghayati keindahan alam maa...hee

    ReplyDelete
  7. Opsyen C takdak ka ankel?? Yg dok tepi tasik,langsung x menikmati apa2 pemandangan tp sibuk dok meluah perasaan ataupun bergosip sakan.

    ReplyDelete
  8. terserempak uncle dgn anak2 n auntie dalam lif kat TBS malam semalam. happy family betol.anak2 uncle comey.. =)

    ReplyDelete
  9. Uncle masukanlah button retweet boleh lah saya sebar2kan entri yg selalu saya baca ni.

    ReplyDelete
  10. dilarang memancing ye kat situ ?

    ReplyDelete
  11. Uncle berangan sorang-sorang tepi tasik ye... ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  12. 'campak satu batu bayang pun hilang' la la la la

    boleh mancing tak?

    ReplyDelete
  13. Tiada satu pun dalam jawapan uncle.

    Saya akan diri, pacak tripod, dan ambik gambar. Ya, saya penembak tegar pantang nampak laut/tasik.

    ~ahaha

    ReplyDelete
  14. sampai bila-bila saya tetap akan jadi A... saya suka pemandangan langit. :)

    ReplyDelete
  15. CANTIK DAN MENARIK GAMBAR INI.. YANG KAT BELAKANG TU TAU..

    ReplyDelete
  16. baling batu ok lagi uncle.. daripada balik sampah sarap ke dalam tasik tu.. tu baru betul makhluk perosak.. ;)

    ReplyDelete
  17. aku tgk muka uncle apa bezanya ngan muka uncle smalam wkakakakakkakakaka

    ReplyDelete
  18. uncle..lawan baling batu bagi lompat banyak kali la..hahaha...

    saya tak reti pon!!

    ReplyDelete
  19. Salam Yob,
    huh ingatkan kat New York!

    ReplyDelete
  20. saya baik!
    berada di kategori A..muahaha~

    ReplyDelete
  21. C. Cuba cari dalam gambar.. kot2 bole nampak uncle tersenyum... hahahahahaha..

    ReplyDelete
  22. hee.. saya suka baling batu jugakk... pastu tunggu jap kasi bayang tu muncul balik.. pastu baling lagik..

    ReplyDelete
  23. Dua2 pun tak. Tak suke lepak tepi tasik klu takde makanan. Wahahahah!

    ReplyDelete
  24. saya yg tgh tgk uncle bagi soalan & Jawapan dah mcm cikgu bahasa malayu lak ari ni...

    ReplyDelete
  25. uncle, C xde ke?

    c: AMIK gamba lelawo hihihihi ;)

    ReplyDelete
  26. uishhh makhluk perosak .. hurmm handsome makhluk nie erkkk ;))

    ReplyDelete
  27. kecik dulu sy B

    dah dewsa sekarang sy A

    hihi

    pinjam kacamta itam bulehhh

    ReplyDelete
  28. Hahahahaha... baling batu, tengok alunan air tu sampai habis. Lagi best

    ReplyDelete
  29. salam gua sama dengan lu tapi tak serupa

    ReplyDelete
  30. salam gua sama dengan lu tapi tak serupa

    ReplyDelete
  31. uncle, saya yang B, tapi sebelum B mesti A dulu, hi hi hi!

    ReplyDelete
  32. Reena kategori C. Selalu tebayang ada makhluk mengerikan keluar dari dalam air tasik huhuhu

    ReplyDelete
  33. Makhluk perosak? Maksudnya??
    Dah lama dah saya tak pegi sini. Insyaallah ada masa naklah saya datang sini lagi. Hmmm... tasik...

    ReplyDelete
  34. mula2 A lpas tu baru B....
    lepas tu dah bosan, C = balik rumah!

    ReplyDelete
  35. baru pegi sabtu lepas kawan kawen.. hehhee..

    ReplyDelete