Followers

Monday, July 23, 2012

July 23, 2012


Menunggu kereta siap di bengkel, adalah pengalaman yang amat menjengkelkan! Panas, debu, bising, lantai berminyak semuanya bagaikan satu pakej..! 

Tapi itu dulu... sejak tauke bengkel meletakkan 'penyeri'... ia adalah pengalaman yang menyeronokkan...! (Eh? Kenapa cepat sangat siap kereta aku, kali ni?)

22 comments:

  1. Salam Ramdhan Uncle

    ingat dlm bulan puasa ni uncle...he he

    ReplyDelete
  2. haa! uncle tak puasa mata yea.. hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha...jaga jaga mata sedang berpuasa!

    ReplyDelete
  4. ni gi bengkel before or after ramadan start uncle? hahaha

    ReplyDelete
  5. bengkel ni di mana ek? ada tak 'penyeri' yg berbadan sasa berketak 6 di dada?

    ReplyDelete
  6. perkataan 'nakal' jarang saya guna, sebab bunyinya geli.

    But still,
    nakalnya uncle.

    ReplyDelete
  7. Ish,ish...ramadhan ni :) hehehe

    ReplyDelete
  8. sebab uncle telah 'dilekakan' oleh penyeri kedai tu.. dah tak kisah dengan 'pakej' debu bising tu.. kihkihkih.. ;)

    ReplyDelete
  9. eh wah..tak takut auntie baca ke?

    ReplyDelete
  10. hamboi, nak penyeri ehhh... penyapu boleh?? hahahaa.. jangna maraa aaa...

    ReplyDelete
  11. hahahaha.. nottinye uncle..

    tapi betollah.. menunggu kereta ngah repair tak cam dulu2.. workshop ade sediakan 1 ruang menunggu yang cukup selesa.. siap ade ekon, tv bagai lagi kan~

    ReplyDelete
  12. tu lah kalau lelaki normal kan....naluri kegatalan itu tetap ada....

    ReplyDelete
  13. cepat siap ka tak puas menatap wajah amoi.. kehkehkeh.. selamat berposa! raya ade lagi 26 hari

    ReplyDelete