Followers

Wednesday, June 6, 2012

June 6, 2012


Kadang-kala ada kata-kata berbau sinis ditujukan pada uncle... "Guntinglah rambut tu... kasihan anak-anak engkau, keliru yang mana satu ibu, yang mana satu ayah..!"

Uncle jawab... "Eh, mana boleh keliru...! Ayahnya berambut panjang, ibunya berambut pendek!"

(Keh keh keh)

39 comments:

  1. biasa la uncle
    mulut manusia nie

    ReplyDelete
  2. dah bagai aur dgn tebing kan? mana boleh di pisahkan...(,")
    tengah bayang macamana agaknya bila berambut pendek ala pacak pacak tu

    ReplyDelete
  3. kah kah kah...dah terbalik...ibu rambut pendek lak :)

    ReplyDelete
  4. NSb bek ade jawapan yg relevan! Warghh!

    ReplyDelete
  5. dah lama hidup bersama x kan boleh keliru kan?

    ReplyDelete
  6. Anak-anak takkan silap mengenali ibu ayah mereka, kan - cuma kadangkala mereka silap menilai. :)

    ReplyDelete
  7. wakakakaka

    memang tak keliru lah kalo di lihat dari penampilan...

    ReplyDelete
  8. haha. ayahnya ada misai, ibunya takde misai. keh keh keh

    ReplyDelete
  9. Hikhikhik..simpan lagi panjang uncle..utk menambahkan lagi kekeliruan yang sedia ada..

    ReplyDelete
  10. hahaha..kata mak kawan saya..lama pegi belayar ni..hehe..

    ReplyDelete
  11. Kalau anak lelaki uncle nak simpan rambot pjg jugak,uncle bagi?

    ReplyDelete
  12. hahaha lawak je

    #sabo jela kawn uncle tu kn

    ReplyDelete
  13. Sekali tengok cam Ramli Sarip..heheheh

    ReplyDelete
  14. hehehehe..
    betul jugak statment uncle tu..
    tak keliru sebab ayah dan ibu punye rambut yg berbeza..

    tapiiii...(*sambil garuk2 kepala )

    ReplyDelete
  15. Ibunya yg tak kasi potong rambut kot..dia kan dh kenal hati budi u..apa lah pd rambut tu..:)

    ReplyDelete
  16. yang dia sibuk kenapa??
    bukan anak2 dia yang keliru pun..
    muahahahah

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum Uncle

    seni tu....

    ReplyDelete
  18. Salam gedek,

    A good answer..

    Bukan aper, auntie pulak berambut pendek senang nak ratakan air bila mandi wajib..hahahahaha

    ReplyDelete
  19. Entah2 kawan tu jelous dia tak dak rambut kot...

    ReplyDelete
  20. bagus uncle....bagus...jawapan yg bernas tu!

    ReplyDelete
  21. Panjanglah rambut ayah...xpe, x haram.
    Lahh, ayah. ingatkan ibu... haram.

    hehe.

    ReplyDelete
  22. jom la jadi geng botak? ada bran?

    ReplyDelete
  23. eh..ok apa...cam ramli sirap dah..eh ramli sarip...heeeee...
    p/s : opis di kompleks sukan air presint 6....

    ReplyDelete
  24. Salam Yob,
    ayah pon ada janggutttt!

    ReplyDelete
  25. DULU ANGGOTA METALLICA ADA BUAT KEJUTAN DENGAN MASING-MASING MEMOTONG RAMBUT HINGGA PENDEK. PAKCIK TAKNAK BUAT KEJUTAN MACAM TU KE? BUATLAH SEKALI.. BOLEH PANJANG SEMULA LAGI..

    ReplyDelete
  26. tapi masalahnya terbalik.. hehehe..

    ReplyDelete
  27. Tp makchik dan pakchik sama-sama berambut pendek..harap2 selama ini anak2 tak keliru.....

    ReplyDelete
  28. hihihi.... tergelak deno!!! terbalik la pulak... :)

    ReplyDelete
  29. wakakkakakakkaka selamba! u rock!

    ReplyDelete