Followers

Monday, June 4, 2012

June 4, 2012


"BANG!"
(Menterjemahkan 'Monday Blues' dengan dua komputer riba)

42 comments:

  1. A`ah tp gamba kat notebook tu kabur. ape kata abang pki DSLR lak pas ni.

    P/S - Pastikan tgn ckp kuat utk snap gune sebelah tgn. Wahahahah!

    ReplyDelete
  2. wah..boleh tembus ek peluru tu thru telinga uncle..ekekekeke

    ReplyDelete
  3. takuttt kena tembakk, saya memang monday blues ni uncle, ngantuk sangat ni, apa ubatnyaa??

    ReplyDelete
  4. haha. uncle wat part time graphic eh.

    ReplyDelete
  5. Nk tunjuk ade 2 lappy la tuuu...heheheheee...

    ReplyDelete
  6. PERGH.. BRUTAL.. TEMBUH TELINGAN PELURU TU..

    ReplyDelete
  7. nasib baik tak biru aje background tu
    hik hik hik

    ReplyDelete
  8. hehhehe..uncle memang kreatif...

    ReplyDelete
  9. masuk telinga kanan keluar telinga kiri.. hehehe..

    ReplyDelete
  10. Uncle...buat aksi sikit. menggelupur! Hikss...

    ReplyDelete
  11. nasib baik idup lagik.. ahaks3...

    ReplyDelete
  12. Tapi uncle..muka masih tidak menterjemahkan kesakitan yang dialami..hehehehe..ini bukan pendekar tanpa nama..tp pendekar tanpa perasaan..hehehehe..

    ReplyDelete
  13. wohaaa.. awsome.. kalau pistol betol cam mane uncle?

    ReplyDelete
  14. bang!....monday blues eca bermula minggu depan.

    ReplyDelete
  15. Bro...nanti satu hari gua mahu jumpa lu...insyaallah...hehe

    ReplyDelete
  16. oh...tidak!!pecah kepala..kekeke

    ReplyDelete
  17. creativelah..eh..mmg uncle selalu creativekan...hihihi..

    ReplyDelete
  18. rajin sungguh uncle buat keroje ni..:)

    ReplyDelete
  19. rasa macam nak curah sos je, efek darah mengalir.. sos cili la tapi, kasi masuk mata sikit.. heee...

    ReplyDelete
  20. Unkel Ada sindrom tu gak ke? Kehkehkeh

    ReplyDelete