Followers

Saturday, June 30, 2012

June 30, 2012


  "Siapa bilang gadis 'mat saleh' tak menawan, tak menarik hati, tiada memikat..." 


25 comments:

  1. untungla bergambar dengan artis mat saleh..

    ReplyDelete
  2. Cun jugak minah tu pakai baju kurung.

    ReplyDelete
  3. ankel..tuuuuuuuuuuu..untie dok perati disebalik rak baju tuh! Siap la ankel. Kena ketam 7 lautan la nmpknya pasni

    ReplyDelete
  4. yes..
    no..
    ok..
    alright..
    tu je yang reti.. sebab tu mat salih tak terpikat.. hahaha..

    ReplyDelete
  5. rambut keras semacam je uncle haha

    ReplyDelete
  6. menawan bila pakai sopan gitu..tapi tak cukup lagi tu..kena pakai tudung lak..hehhe

    ReplyDelete
  7. Katanya wanita ukraine ialah wanita terchantek di donia...:-)

    ReplyDelete
  8. alaaa...
    amik la dgn gadis 'mat saleh' betulll

    ReplyDelete
  9. ~~Siapa bilang patung cendana tak menawan, tak menarik hati, tiada memikat...~~~

    ehehehe

    ReplyDelete
  10. nyopping baju raya ke uncle? twin balik cuti summer ke, balik raya sini ke?

    ReplyDelete
  11. Salam Yob Gedek,
    'gadis' tu mesti bisu kan? Tu yang menawan tu!

    ReplyDelete
  12. ya saya faham... Masih ada 3 kekosongan yg perlu diisi

    ReplyDelete
  13. keras betul gadis mat saleh tu...

    ReplyDelete
  14. hihi serabai rambut mek saleh tu..

    ReplyDelete
  15. maksudnya uncle pun minat mat saleh

    ReplyDelete
  16. gaya2 mcm tgh layan shopping nie...shopping raya apa?

    ReplyDelete
  17. gadis mat saleh dah pandai pakai kebaya...ekekeke

    ReplyDelete
  18. tak berapa menawan la...rambut uncle lagi cantik! huhuhu

    ReplyDelete
  19. Saspen je. Skali tengok betul betul baru perasan yang tu patung...

    ReplyDelete