Followers

Monday, June 25, 2012

June 25, 2012


Alhamdulillah... Tak sangka! Akhirnya jejak juga kaki uncle di Brunei...

(Mesti balik cepat, ni...  Insya-Allah esok bersiaran seperti biasa dari Kuala Lumpur)

37 comments:

  1. waaaaaaaaaaaaaa....jln kaki je pegi brunei tu!

    ReplyDelete
  2. dalam 1 masa jek boleh duk kat 2 negara berbeza.. brunei dan malaysia~ syabas uncle~ muehehehe

    ReplyDelete
  3. jalan brunei utara? selatan? barat?
    ehehehehe....

    ReplyDelete
  4. hahahahahahaahahahahahahha!!!
    pecah urat gelak......

    ReplyDelete
  5. kantoi lah uncle, ada poskod KL! hahaha

    ReplyDelete
  6. Patutnya padam '55100 Kuala Lumpur' tu. :)

    ReplyDelete
  7. K.L saya fail..
    kalau en. suami takde confirm saya takkan pandu kereta masuk K.L..

    ReplyDelete
  8. Ha ha ha lepas ni gi jalan Burma plak...

    ReplyDelete
  9. walau pun poskodnya di kuala lumpur.. hahaha..

    ReplyDelete
  10. Jgn kata Brunei uncle - kat M'sia semua luar negeri punya nama ada. Cari ajelah...

    ReplyDelete
  11. brunei, kuala lumpur....hahahahaha

    ReplyDelete
  12. brunie jalan kuala lumpur ahaks
    hahahha uncle terbaik~~

    ReplyDelete
  13. ekeke...oklah tu drp takde...lawak ar uncle gedek ni :)

    ReplyDelete
  14. brunei poskod kuala lumpur..haha

    ReplyDelete
  15. yo lah jalan brunei kuala lumpur .. kehkehkeh

    ReplyDelete
  16. Ko kalau temberang...mmg kuat gedek...

    ReplyDelete
  17. Salam.

    Hehehe, 'jauh'nya Brunei uncle (-_-)

    ReplyDelete
  18. Gua tiap kali datang KL mesti via New zealand (Kg je la)

    ReplyDelete
  19. kirim salam aweks Brunei yeah!

    ReplyDelete
  20. Salam Yob,

    Ohh nyongket ke Brunei tak ajak! Kolay Gelsin!

    ReplyDelete
  21. Lepas ni cari Jalan Esfahan kat Kuala Lumpur.. ekekeke

    ReplyDelete
  22. uncle ada magic nih. sekejapan je kan

    ReplyDelete
  23. kena tutup perkataan KL tu dulu, baru percaya ;p

    ReplyDelete
  24. Seronoknya ke brunei...Selamat sampai ya..

    ReplyDelete
  25. apa bikin? baru lepas main roller coaster ka? hehehe

    ReplyDelete
  26. oooo..kat Brunei pun ada tempat nama kuala lumpur ye..hehehehe

    ReplyDelete
  27. tu perkataan Kuala Lumpur mana nak letak tu..hehehe

    ReplyDelete
  28. Ala.... Kita nak gi New Zealand tak sibuk pun kan?
    Tanya org Pahang tu.Hari2 boleh gi NZ.

    ReplyDelete