Followers

Sunday, June 17, 2012

June 17, 2012


Hari ini uncle dilayan umpama raja... Dua orang dayang mendandan rambut, seorang pahlawan mengurut bahu... Ahhh... tiada lain yang lebih hebat dari ini...

38 comments:

  1. erm bestnye
    bile nk jd puteri lak ni

    ReplyDelete
  2. dah ada pahlawan & dayang2 tu, tapi muka masih berkerenyot masam... hahahaa....

    ReplyDelete
  3. hye uncle..lama x jenguk sini jugak.da jarang hapdet la uncle.lepas ni lagi kurang.harap rakan2 blogger tetap igt sy..take care ya uncle Gedek yg cool!~ ^^

    ReplyDelete
  4. wah wah wah.. mengalahkan raja dah tu...

    ReplyDelete
  5. wahhhhhh mentang2 la arini hari bapa. hari ni aje pun. esok kena sikat rambut sendiri hokeyyy...hehehehe

    ReplyDelete
  6. hadiah sempena hari bapa hihi :)

    ReplyDelete
  7. kenapakah anak uncle cm cina..adakah keturunan uncle cina atau isteri-isteri uncle cina??

    ReplyDelete
  8. Untung ada dayang-dayang yang boleh melayan kerenah. :-)

    ReplyDelete
  9. selamat hari bapa, uncle.
    bestlah ada 'dayang-dayang'
    :D

    ReplyDelete
  10. saya baru ada sekuntum bunga... (harap pijak belakang saja sekarang....) kehkehkeh

    ReplyDelete
  11. wah3...diorg nk ape2 ke tu? :p

    ReplyDelete
  12. Uh!!!BermahaRAJAlela lah ko yer...

    ReplyDelete
  13. W/p raja ni tatak sunyum, dayang2 & awang ceria bagi khidmat..

    Mesti w/p muka garang tapi hati ada baik..

    getah oren tu untuk ikat rambut raja ka?

    ReplyDelete
  14. best nye ade org belai2 rambut kite
    heeeee~

    ReplyDelete
  15. Comey anak2 uncle..
    Untunglah uncle...hehe

    ReplyDelete
  16. Wahh bestnyaa!

    *Balik nanti pun nak urut bahu ayah jugak la..hihi >_<

    ReplyDelete
  17. Jadi raja ke jari "permaisuri" muahahahaha

    ReplyDelete
  18. wahhh .. kemain membuli anak2 ye? hehehe.

    ReplyDelete
  19. cun rambut! tak menahan tgk muka ko la .......first time baca blog serupa ini....wakkakakakakkaa

    ReplyDelete