Followers

Friday, May 25, 2012

May 25, 2012


Menyamar sebagai belia hari ini... Minta-minta orang tak perasan janggut putih ni...

LOKASI: Hari Belia Negara ~ Himpunan Jutaan Belia, Putrajaya

33 comments:

  1. sila clean shave, baru belia ! ~ahaha

    ReplyDelete
  2. rasanya bawah 45thn,belia lagi kan...hahahah!

    ReplyDelete
  3. rasanya bawah 45thn,belia lagi kan...hahahah!

    ReplyDelete
  4. ala... uols pun belia jugak perrr
    belia purba!

    ekekekekek

    ReplyDelete
  5. hahahah...tak boleh menyamar dah En Gedek..pasti orang nampak jugak.

    ReplyDelete
  6. beLia?? erkk...bole la uncLe. ;P
    anyway..keep that ohsem-ness, then u'll be belia *in heart,well..YOUR heart* always. hehee...

    ReplyDelete
  7. wahhh kat putrajaya kan....adik sy join camping.

    ReplyDelete
  8. uncle..40 ke bawah masih dipanggil belia kan..so, saya masih 'belia'..hehehe..

    ReplyDelete
  9. ada ja orang perasan tu. Kekeke

    ReplyDelete
  10. Wah, abang ade bukak booth ke kat sane?

    ReplyDelete
  11. Belia 40BB (bukan belia 4B)

    ReplyDelete
  12. Biasanya hari Jumaat pasti di Putrajaya lokasi uncle.. ;)

    ReplyDelete
  13. wa...menyamar jgn sampai kantoi uncle..ok apa...bukan uncle belia tua ke?

    ReplyDelete
  14. salam nak tumpang tanya,mana ye booth untuk saya daftar sebagai(muka dah blur)....erkkk ni saya nak panggil adik ke...hurm abang kot...ke pakcik???.awat sesat kat sini....BUKAN UTK KAMI YG BELIA JE KE ^^

    hehehe jgn marah tau,suka usik2 uncle ^*

    ReplyDelete
  15. HEHE.. SIAPA TAK KENAL ABANG.. HARI-HARI MUKA ABANG MASUK BLOG..

    ReplyDelete
  16. gelak guling2..pakai topi la uncle

    ReplyDelete
  17. patutnya uncle dye dulu rambut dgn janggut tu
    hihi

    ReplyDelete
  18. orang buta tak perasan la kot.. hikhik..

    ReplyDelete
  19. mungkin x g ke sn..x kebah lg ni..kem slm la org kt sn ya

    ReplyDelete
  20. tua,muda,atau belia sama saja
    sebab usia hanya angka..

    ReplyDelete
  21. uncle belia lagi kan? Hehehe..muda belia

    ReplyDelete
  22. Salam Yob,
    Ada 1 juta belia kat situ?

    ReplyDelete
  23. Kalau unkel senyum skit, br nmpk belia, ehehehe

    ReplyDelete
  24. Aikk apasal i x terserempak dengan uncle ek...iskk kalau jumpa tadi mau gak ajak pekena tea...hehe

    ReplyDelete
  25. alaaa...rugi tak dapat jumpa uncle kat sini..

    ReplyDelete