Followers

Saturday, May 19, 2012

May 19, 2012


Uncle tak suka bau hospital... tapi kalau bau misi, mungkin uncle suka....!


(Uncle seorang blogger yang cool giler. Bukan uncle yang cakap tu. Tapi BEN ASHAARI yang cakap... bangga tahu!

14 comments:

  1. bau misi yg xmandi sminggu pun uncle suka jgk ke?
    kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Uncle

    misi pun bau ubat juga...he he

    ReplyDelete
  3. Wah... makin popularlah kawan kakcik yang sorang ni. Jeles tau! hehehe...

    ReplyDelete
  4. bau misi....saya pun sukeeeee.. ahaksss

    ReplyDelete
  5. noti ye uncle.nak bau misi je ye

    ReplyDelete
  6. sekarang ramai misi muda + lawa uncle.. hikhikhik..

    ReplyDelete
  7. fuh mmg kena bangga ni hehehe.

    ReplyDelete
  8. buat apa hari sabtu kat sepital. happy bufday to me hari ni :)hehehe

    ReplyDelete
  9. Ishh, bau misi pong dh bau cm ubat, cemana tu, hukk

    ReplyDelete
  10. amboi.. uncle sebut misi macam zaman 60an je kann.. hahaha..

    ReplyDelete