Followers

Monday, May 14, 2012

May 14, 2012

Guest #43


Entri awal pagi dengan SHASHA ZAINAL. Sudahlah wajahnya comel, suaranya comel... tak cukup dengan itu, rambutnya pun comel...! Persembahan kamu tadi sangat hebat okey! Hinggakan tadi terlupa melompat-lompat itu tidak baik untuk orang tua macam uncle, ni... ~haha!

38 comments:

  1. wow cool!

    kalini baru nampak muka uncle yg serius seronok melompat tadi....hahhahaha

    ReplyDelete
  2. siapakah dia tu? lawa rambut dia

    ReplyDelete
  3. hahaha .. lompat jangan tak lompat.

    ReplyDelete
  4. wah. bergedik gedik yaa. hahahahaha

    ReplyDelete
  5. uncle, tak mo buat rambut macam syaza tu kah?

    ReplyDelete
  6. ha..nampak muke uncLe kaver senyum,eksaited lettew.ngeh3...

    ReplyDelete
  7. memang comellah rambutnya, I like!

    ReplyDelete
  8. wahhh.. uncle melompat2...dasyat~

    ReplyDelete
  9. wow!Uncle bile nak wat rambut cam Shasha Zainal lak?^^'

    ReplyDelete
  10. jangan melompat sangat...ingat sikit tulang2 tu dah mula reput :D

    ReplyDelete
  11. Haaaaa haaaaaaaaa...mak ckp kat untie. Ankel adaaaa awekkkk!! Joget2 terlompat2 smpikan x nmpk kita dok pangdang2 dia.

    Hahahaha..

    ReplyDelete
  12. cantiknya rambut dia...mesti berejam nak ikat tu :)

    ReplyDelete
  13. cool hair..!!! uncle takmo bikin rambut cenggitu ka..??

    ReplyDelete
  14. Uncle dah buat dulu baru ingat yg tak baiknya kemudian...tp kalau setakat lompat2 S size ok lah...jgn tetiba melompat XXXXL pulak...bahaya tuk Jantung...

    ReplyDelete
  15. hahaha. melompat-lompat sebagai eksesais takpe. kikiki :D

    ReplyDelete
  16. Salam Yob Gedek,
    sapa tew...penyanyi ke?

    ReplyDelete
  17. tiba2 uncle lupa diri ..
    hahahah

    ReplyDelete
  18. sambil melompat sambil exercise bagi ada tenaga.. hahaha..

    ReplyDelete
  19. UNCLE LOMPAT LOMPAT???DERR..TERBAYANG PLAK!HAHAHAHA...

    ReplyDelete
  20. dan uncle nampak lebih comel bila bergambar bersama org yg comel

    ReplyDelete
  21. uncle bila nak buat rambut macam tu plak?

    ReplyDelete
  22. WAH.. SAPE TU? PENYANYI UNDERGROUND KE?

    ReplyDelete
  23. hilang macho uncle kalo lompat2 gituh

    ReplyDelete
  24. ishhh org tua ni terlompat2 plak... (....lariiiii menyorokk)

    ReplyDelete
  25. yep, setuju ngan acu.. tulang dah mula reput..agak2 sikit nak melompat tu... heee..

    ReplyDelete
  26. shasha...ada orang teringin nak buat rambut mcm awak la ^^

    ReplyDelete
  27. shashaa...ada orang teringin nak buat rambut macam awak la ^^

    ReplyDelete
  28. kelas rambut dia..err tapi siapa dia?huhu

    ReplyDelete
  29. huyyo shasha zainal... suke tgk die & tourch mahal perform..

    ReplyDelete