Followers

Sunday, May 13, 2012

May 13, 2012


RETRO: Dulu-dulu kalau sakit kepala atau sakit gigi, orang tampal koyok, kan? Sekarang dah tak nampak lagi...

(Selamat hari ibu wahai ibu-ibu semua..!)

28 comments:

  1. Alololo..sakit kepala la plak ankel di hari ibu gini! Halasan xmo celabrate dgn untie la tuh!

    Takpelah..slamat ari ibu jugak utk untie!!


    ~msk lagenda~
    Lagendamahsuri com.

    ReplyDelete
  2. baru jumaat lepas nmpk sorg pekerja coolblog tampal koyok..hehe

    ReplyDelete
  3. nie tampal tampal setem nie nak hantar ke mana..

    selamat hari ibu juga kepada semua ibu ibu..

    ReplyDelete
  4. Salam Yob Gedek,
    sekarang orang telan pill jer!

    ReplyDelete
  5. hihi.. dah lama tak tengok koyok ni.. sekarang pakai minyak angin cap kapak dan telan penadol.. :)

    ReplyDelete
  6. Dulu koyok sekarang ni letak minyak angin je :)

    ReplyDelete
  7. Saya masih guna koyok, sakit hati pun tampak koyok gak uncle!

    ReplyDelete
  8. betul tu uncle..sekarang susah mau jumpa koyok!!..

    ReplyDelete
  9. sekarang dah jarang nampak orang guna koyok tu..

    oh.. uncle tak sihat? moga cepat sembuh.. ;)

    juga selamat hari ibu buat semua yang bergelar ibu..

    ReplyDelete
  10. eh aii pun kalo sakit pala gg sakit2 badan letak koyok gak..rs berangin...hehehe

    lu wat pe uncle sampai sakit2 pala ni..adakah xpki spek pink ritu


    slmt hari ibu
    pasni hari bapak2 plak

    ReplyDelete
  11. haha....ada dalam simpanan tapi bukan nk tampal dahi..tampal pinggang....

    ReplyDelete
  12. skang kalu sakit kepala tampal cool fever uncle!
    baru IN... muahahahaha

    ReplyDelete
  13. sekarang ni semua nak moden aje.selamat hari ibu jugak

    ReplyDelete
  14. sekarang tak pakai koyok...pakai yoko yoko hahahahahha

    ReplyDelete
  15. ha'ah..mmg org tak pakai tp best la klu pakai koyok..get well uncle!!long time no see =)

    ReplyDelete
  16. kalau skit pale sy tak pernah letak bende alah tu, just letak minyak cap kapak je :D

    ReplyDelete
  17. haha..ada lagi lah..masih mencari mana datang asal nama "koyok" tu yer? nama brand kah?

    ReplyDelete
  18. tq uncle! hahahaha skang semua sakit tu makan panadol uncle...

    ReplyDelete
  19. selamat hari ibu aunty. uncle nih selalu sakit kepala ye.

    ReplyDelete
  20. tengah2 bulan mesti la pening pale. hihi

    ReplyDelete
  21. hihihi...tampal koyok pun ada stail...Selamat Hari Ibu pada isteri En Gedek.

    ReplyDelete
  22. tengah bulan pun nampak benda ni...

    ReplyDelete
  23. Haloh, unkel bua drama xmo masak la tew, hiks...


    Ibu roti aci gak, muahahahah

    ReplyDelete
  24. skunk owg gne yokoyoko laa uncle..ha3 xD

    ReplyDelete
  25. kelantan panggil kokyuk..hehehe

    ReplyDelete