Followers

Saturday, April 7, 2012

April 7, 2012


Isteri pesan beli nasi lemak untuk sarapan, tapi uncle beli roti canai... Nanti sampai rumah uncle buat-buat terlupa saja lah...

(Para suami sila ambil perhatian! Malas keluar pagi-pagi beli sarapan? Amalkan muslihat ini. Esok mesti isteri yang keluar sendiri beli sarapan... Haha..)

31 comments:

  1. Ahahahaha.... Cenekey tol la. Unkel neh, mamak mana la tu Jd mangsa kamera unkel :D

    ReplyDelete
  2. mungkin penat kot isteri uncle. haha

    ReplyDelete
  3. heheheee, tak baiklah uncle ni!
    sian kat auntie..

    ReplyDelete
  4. haha! suami sy tak penah buat camtu, mesti cari smpi jumpa gak. :D

    ReplyDelete
  5. Ha ha ha. Tak baik sungguh. Tipu isteri. :P

    ReplyDelete
  6. isshh... noti husband ni...!!!

    ReplyDelete
  7. amboiamboi...
    tak baik tw buli bini~~~~ hewhewhew

    ReplyDelete
  8. ceh!...nanti sy adukan kat orang rumah...

    ReplyDelete
  9. apalah uncle..sure bini uncle tau dah muslihat uncle..bocor sudahhhh
    kena tibai ke uncle mlm ni :)

    ReplyDelete
  10. ha...ha...ha... x patut... x patut..

    ReplyDelete
  11. muslihat ni sy kena sorok dr si dia

    ReplyDelete
  12. Sekali salah beli,mak hidang atas pingan.

    Dua kali salah beli,mak hidang dalam polistrin.

    Kali ke 3 salah beli, yang dibeli tu melayang atas kepala...!!

    Hahahahahahaha....

    ReplyDelete
  13. Hahaha..idea bagus. Bro Free tak 15hb. Nak ajak bro gi kat sini.http://denaihati.com/majlis-sepetang-bersama-blogger-anjuran-denaihati-network bagitahu ok ke tak nanti ek

    ReplyDelete
  14. tak baik buat macamtu. huhu

    ReplyDelete
  15. pesan pesan takmo ..nk ikut sekali!

    ReplyDelete
  16. ish3.......................... x baik2.....

    ReplyDelete
  17. hahahahahaha...leh plak muslihat mcm tu ...ada ada je uncle gedek ni ~

    ReplyDelete
  18. haha paanndaaii muslihat uncle!!

    ReplyDelete
  19. sementara isteri masih hidup.. amal-amalkanlah selalu ya... hehee [nt bila isteri dah tiada jgn teringat nak beli pula]

    =P

    ReplyDelete
  20. haha... kita sama la uncle.. kdg2 kan, kalau deno ikut abah beli sarapan, ma nak nasi kerabu... deno bantai beli nasi lemak semua sbb senang makcik tu nak bungkus... haha... nakal tak deno uncle...? :)

    ReplyDelete
  21. Bekfas sama2 kan lagi baguih, angkut rakyat jelata semua lagi triple baguih..

    ReplyDelete
  22. errr, esok isteri mesti masak nasi lemak sendiri....

    ReplyDelete
  23. kalau si suami tersalah beli sarapan, dah tau dah ikut muslihat sape ni. hikhikhik

    ReplyDelete