Followers

Thursday, April 5, 2012

April 5, 2012



Pernah tak berlaku sebegini? Situasi; dalam mesyuarat, sekolah atau kuliah...

Boss tanya "Faham?"  Kita jawab "Faham!" 
Sebenarnya sepatah haram tak faham...!

Tak pernah? Dusta lah!

32 comments:

  1. Bukan tak pernah, tapi 'sangat biasa'. :)

    ReplyDelete
  2. fahammmmmm...............
    eh, pernahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  3. Err....err....penah ke? Eh? Tak igtlah bang..


    =p

    ReplyDelete
  4. saya amik jalan selamat
    angguk tidak.. geleng pun tidak
    buat muka toya jer kalo tak paham.. haha

    ReplyDelete
  5. setuju sgt. Kadang kala sebab nak mesyuarat abis cepat. hi...hi...hi...

    ReplyDelete
  6. tak pernah jawab pun sebab sokmo tidur.keh keh~

    ReplyDelete
  7. faham.

    eh.

    ada....

    eh.

    fahammmmmmmmm.......

    ReplyDelete
  8. selalu sgt! biasa dlm kuliah la.. lect tanya faham? kite jwb fhm, tapi tak fhm pun... hehe

    ReplyDelete
  9. pernah! terutama time kursus..

    ReplyDelete
  10. Stress gila rasa bila dalam kuliah, orang lain semua faham. Tapi kita je tak faham-faham.

    Kalo cakap tak faham kang nampak sangat kurang cerdiknya disitu.

    hekhek :D

    ReplyDelete
  11. ya mmg pernah. tapi rasa2nya semua org juga mengalaminya situasi begini.

    ReplyDelete
  12. hahahaha... pernah. tadi kita baru buat. bos suruh sorang volunteer depan. semua org pekak tgk lantai.. hahahahahaha...

    ps: tak fahammmmmmmmmmm... ittew tak dengar... aum...

    ReplyDelete
  13. bukan setakat pernah uncle....selalu...hahaha....sebab malas naklayan karenah bos....metg smpai berjam2....isi xseberapa pown...membebel jew lebey....

    ReplyDelete
  14. penahhhh .. pastu bila tny xleh jwb , terus kena berdiri atas kerusi :p

    ReplyDelete
  15. itu hari pcl attend kursus..duk baris depan sekali..sentiasa angguk tanda faham...tp kenapa penceramah tu masih bertanya lg?...adakah dia tidak memahami aku..

    ReplyDelete
  16. faham.....
    Sb, malas nak fahamkan, jwb je faham!

    ReplyDelete
  17. Faham...only on the big picture.hehe.

    ReplyDelete
  18. lecturer sy tya lain skit..tapi makna sama..dan jawapan sy pun sama cam uncle..

    soklan beliau 'u catch what i mean?'

    kami jawab..'catch...catchhh!'

    HAHAHA

    ReplyDelete
  19. kalau p kuliah, sejam pertama je boleh fokus, lepas tu mata pandang lecturer macan nak telan, fikiran merata-rata dah pergi. hik3.

    ReplyDelete
  20. huh!
    slalo00 sgt...sbb tkowt nnt kena tnye.

    pastue bengong2 sndri terutma bla nk xam. =.='

    ReplyDelete
  21. pernah, kalau jawab tak faham nanti dia soal lg

    ReplyDelete
  22. Tiap2 hari bang!Rasa nak tarik telinga anak2 murid yg kata faham tapi hapah pun tak faham!

    ReplyDelete