Followers

Wednesday, April 4, 2012

April 4, 2012



Sukarnya jadi orang tua...
Sepatutnya diadakan 'Kementerian Tua dan Sukar...'

41 comments:

  1. orang2 tua pencen belako dah uncle.. =)

    ReplyDelete
  2. uncle jd menterinye!
    hidup YB uncle gedek! :)

    ReplyDelete
  3. mak kita keje jabatan ni dulu.. syok jgk tumpang aktiviti2 sihat..

    ReplyDelete
  4. orang tua la paling byk privilege kat msia ni!

    ReplyDelete
  5. hahahahaha! taklah sesukar mane...

    ReplyDelete
  6. sukarnya jadi orang muda.
    kementerian belia dan susah
    hewhew

    ReplyDelete
  7. Uncle buat la kementerian sendiri ya hehe

    ReplyDelete
  8. Ok gak cadangan tu! hahaha

    ReplyDelete
  9. apa kata uncle yg jadi pengerusi..hehe.

    ReplyDelete
  10. haha agak tersentuh di situ...coming soon.

    ReplyDelete
  11. uncle belum tua lah..
    tua kalau dah umur 80tahun!
    haha

    ReplyDelete
  12. org tua mmg begitu susah dan sukar...

    haha!

    ReplyDelete
  13. UMUR TUA TAKPE.. JANJI JIWA REMAJA.. HEHE

    ReplyDelete
  14. Ahahaha... Apa bikin sana, Ada pojek baru? :D

    ReplyDelete
  15. Hahahaha.

    berapa umur bro?

    if we see the blog title, blog begins at forty..uncle dah mula blog masa 2009, sekarang dah 2012, uncle dah 43 ea?..masih muda lgi tu.

    ReplyDelete
  16. Yeahh betul tu. Tua buat cara tua. hehehehe

    ReplyDelete
  17. apa yang sukarnya uncle...hehehee

    ReplyDelete
  18. Org tua kene p mengadu ke jabatan kebajikan masyarakat

    ReplyDelete
  19. Apa susahnya jadi tua?Asal hati muda sudahlah..

    ReplyDelete
  20. kehkehkeh....sepatunya org tua yg senang hati selalu happy jer

    ReplyDelete
  21. oh yang tu boleg guanakan Kementerian Kebajikan dan MAsyarakat kot...keh keh keh...gelak! gelak!...esok gua pun akan ke situ!

    ReplyDelete
  22. hahhhhhhhhhhhhhhhh
    cadangan yang baikkkk

    hensemmmm lah orang tua itu

    ReplyDelete
  23. tak sukar, saya sayang warga tua. kiss kiss. hahaha

    ReplyDelete
  24. dulu teman suke benor gi gym KBS ni... duluuu duluuuuu.. ;)

    ReplyDelete
  25. golongan tua-tua juga perlu di bela serta diBELiAkan...

    ReplyDelete
  26. nanti saya adakan khas untuk uncle. hihi

    ReplyDelete
  27. baguslah kalau cepat sedar... hihihi

    ReplyDelete
  28. Perempuan, wanita, gadis, dan betina, walau siapapun dia dan apa jua bakanya, harus sedar akan satu perkara; bahawa mereka itu umumnya sama sahaja seperti motor kapcai; semakin tua, semakin dihias jadi makin tak kena. Lagi banyak aksesori, lagi banyak ditampal pelekat, lagi bertambah buruknya. Lelaki pula tidak begitu, kerana rata-ratanya kaum aku itu ibarat tanah. Semakin lama, semakin dirata makin berharga. Hahahahahah....

    ReplyDelete
  29. takpa tua pd lauran..janji dalaman masih belia hikhik

    ReplyDelete
  30. tok uncle lum tua, cuma terlebih umur je dr saya

    ReplyDelete
  31. atoiiiyai~~~~~~~

    semua rakyat malaysia dianggap sebagai belia semuanya..takde tua2 n sukar2. heehoo

    ReplyDelete