Followers

Saturday, April 28, 2012

April 28, 2012


Kalau seekor dapat RM3, kalau 10 ekor dapat RM30, kalau 50 ekor dapat RM150, kalau 100 ekor dapat RM300, kalau 500 ekor dapat RM1,500, kalau 1,000 ekor dapat RM3,000, kalau 5,000 ekor  dapat RM15,000, kalau 50,000 ekor dapat RM1.5 juta...!!!! Wow! Pakcik kayo!

Hari Isnin uncle hantar surat letak jawatan...!

30 comments:

  1. AHAHHAHA uncle dah tukar jawatan ke ?? ;))

    ReplyDelete
  2. kat mane ni uncle? kayo r uncle cam ni.. !!! kompem2 tikus tu serah diri je bila lihat muka unlce.

    ReplyDelete
  3. apa lg bro tak reti2 ke...budget utk RAYA setel tu....

    hahaha!

    ReplyDelete
  4. Huh, karat ke Nk tngkp smpi dpt 1.5juta tuh, hiks

    ReplyDelete
  5. deno geli tikus!! tidakkkk! :p

    ReplyDelete
  6. term and condition apply.2 ekor untuk setiap keluarga.

    macam beli ayam kat rm3.90/kg kat tesco

    ReplyDelete
  7. kayo jual tikus~~~~jp! siapa yg nak beli tikus 2 tue eh? =.=

    ReplyDelete
  8. DAH BOLEH JADI PENANGKAP TIKUS... KEJAR... KEJAR DIA... HAHAHA..

    ReplyDelete
  9. bole uncle, pupus semua tikus kaya raya uncle

    ReplyDelete
  10. Salam Yob Gedek,
    Ni cam promo Bersih, warna caption tu kuning, utk bersihkan kawasan dr makhluk perosak!

    ReplyDelete
  11. Uncle kat mana nih?? kongsi la info sket..jgn kaya2 sorang..nnti senang penyangak aim...hahahahah

    ReplyDelete
  12. Kat mana ni uncle? Haritu nampak banner ni kat sri serdang. - syalala

    ReplyDelete
  13. bisnes proposal : uncle bela tikus2 tu dulu. pastu biakkan byk2. rasa2 dah boleh kaut untung baru serah kat PBT tu. idea bernas x?

    ReplyDelete
  14. eiii..tak sanggup la..tengok pun dah lari lintang pukang..cemana nak tangkap..
    heheheh

    ReplyDelete
  15. tu pun kalau dapat tangkap 50 000 ekor tikus la. haha.

    ReplyDelete
  16. kalau dpt byk tuh kan. masalahnya mcm susah je.hoho

    ReplyDelete
  17. katne? kalau tangkap tikus kat rumah boleh kaya sungguh!

    ReplyDelete
  18. cer citer kat mana nak carik tikus sampai 50,000 ekor.. cer citer, saya pun nak gi tangkap gak.. heheh..

    ReplyDelete
  19. ehhh serius??? mano nak hantar tikus2 nehh?? hahahhaha

    ReplyDelete
  20. memang kayo kalau dapat tangkap banyak tu tapi tak sangguplah, geli!!

    ReplyDelete
  21. uncle..nak follow...u are my frennnn...

    ReplyDelete
  22. kat mana ada jawatan ni bang?Nak mintak anak-anak murid saya mohon.

    ReplyDelete
  23. .... anak-anak murid sekarang kan ramai yg berani.Suruh dia org gi tangkap tikus.

    ReplyDelete
  24. dapat tangkap pastu export kat negara yang suka dengan haiwan itu..

    ReplyDelete