Followers

Thursday, March 8, 2012

March 8, 2012


Teksi ini sudah pun 'bertolak' ke destinasinya... ~ Haha!

36 comments:

  1. uncle tolong tengok je ke..hehe.

    ReplyDelete
  2. aik..rosak ke? tak baik uncle gelakkan pakcik teksi tu..hehehe

    ReplyDelete
  3. lama tak nek teksi ni >.<

    *hari ni hari jd atok saya. hehehe

    ReplyDelete
  4. teksi tu rosak ke uncle? nape tak tolong tolak?

    ReplyDelete
  5. alaa kesiannya. memang dia kelihatan menolak :p

    ReplyDelete
  6. Salam Yob Gedek,

    Gelak, gelak tp buat muka siyessss!

    ReplyDelete
  7. yeah... tolak jgan tak tolak.. =)

    ReplyDelete
  8. Unkel yg gagah perkasa ni x tulun ke? Heeeee

    ReplyDelete
  9. ni baru betul2 tolak...hahahah

    pokcik tak bantu ke?

    ReplyDelete
  10. siannya! uncle tak tolong ke? hehehee

    ReplyDelete
  11. hahahaha..uncle Gedek jahat!!!!! tolong tolak tak lepas ambik gambar? ke tolong tgk aja..

    ReplyDelete
  12. Selamat 'bertolak'. Uncle tak tolong tolak ke.

    ReplyDelete
  13. Uncle, nampak cengkung skit skrg.

    ReplyDelete
  14. uncle. awat begitu sekali mukanya? heheheh~

    mcm tgh merajuk. :p

    ReplyDelete
  15. so you'll be leaving the destination, uncle? or what?

    ReplyDelete
  16. nak pi mana tu? tunggu sat~ hehe ;D

    ReplyDelete
  17. tolakkkkk...tolak kuat2!! Aik??? pesal uncle still berdiri kat sini lg. x tlg tolak sekali ker??

    ReplyDelete
  18. salam.... finally - dapat gak tengok bro gelak besar...
    hahahaha

    ReplyDelete
  19. Kencang punggung drver teksi 2 Bila uncle tak tolong...perghhhhhhhhhh lawak gileeeeeee^^

    *follow ek:))

    ReplyDelete
  20. kalo saya jadi drebar teksi tu, saya paksa uncle tolong tolak skali!

    ReplyDelete
  21. aik... TOLONG ambik gambo jer ker pokcik???? hehehe

    ReplyDelete
  22. owhh ni la bukti uncle penat tolongkannn sampai kusut2 rambut uncle di buatnya...ngeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  23. lepas ko ambik gamba ni...ko tolong tolak tak gedek?

    ReplyDelete
  24. haha...gua suka lu gelak!


    kejam betul!

    haha!

    ReplyDelete