Followers

Wednesday, March 7, 2012

March 7, 2012


Hari ini bekerja dalam studio. Terus terang cakap, uncle tak selesa malah sering kali rasa bersalah apabila ditugaskan merenung wanita-wanita manis di hadapan uncle... Okey, uncle tipu... Uncle suka! ~Yeay!

29 comments:

  1. buaya tak akan bertukar menjadi kucing... hehehe

    ReplyDelete
  2. uncle keje ape sbnrnye ni???? musykil.. :p

    ReplyDelete
  3. tengok senyumannya takpe... jangan tengk benda lain..nanti naik ketumbit!

    ReplyDelete
  4. kalu suka angkat kening sebelah!

    ReplyDelete
  5. memang dugaan besar ni.

    Kak.. oh kak.. uncle gedek kan.... hehehe

    ReplyDelete
  6. seksi ke wanita2 itu? atau terseksa? hehehe

    ReplyDelete
  7. ewwww "gedik" jewww uncle nie...

    p.s. okay, shud change ur name to "gedik" now, not gedek anymore!

    ReplyDelete
  8. ada ke lelaki dalam dunia ni yg tk suka merenung wanita2 manis menggoda?

    ReplyDelete
  9. hahhaa........gatal la uncle..

    ReplyDelete
  10. huhuhuhu!!! syoklh uncle gitu!!!

    ReplyDelete
  11. SAYA PUN TAK SUKA.. HEHE SAYA TIPU.. PERCAYALAH...

    ReplyDelete
  12. hahah ye la tu rasa bersalah...kehkehkehhh

    ReplyDelete
  13. mmg sah org tua nih bukan takat blog begin at forty...malah dot dot dot...hehehe

    ReplyDelete
  14. dan petugas wanita itu sedikit cemburu dengan alunan rambut brader...

    ReplyDelete
  15. best la uncle! kerja mencabar tuh, heee~

    ReplyDelete
  16. uncle, renung sekali je...jgn byk kali...huhu

    ReplyDelete
  17. isk isk isk...
    uncle jgn kenyit2 mata tau...
    nnt kena cop lelaki tua gatal pulak..

    ooppsssss~ lelaki veteran.. ahaks~

    ReplyDelete
  18. siapakah gerangan wanita bertuah itu. puan gedekkkkk.....uncle kan...dia kan..hahhahaha..larikss

    ReplyDelete