Followers

Monday, March 5, 2012

March 5, 2012


Berapa laju putaran bacaan nombor itu dipaparkan, bergitulah juga kelajuan degupan jantung uncle... Jangan jantung uncle turut terhenti sebaik sahaja selesai, sudah..!

28 comments:

  1. rm 30 je? full tank ah terus~~

    ReplyDelete
  2. Ada awek cun tlg isi ke unkel....muahahaha

    ReplyDelete
  3. betullah uncle!
    kalau lah duit masuk selaju tu kan bagus...heheheee

    ReplyDelete
  4. hahaha dasyat kalau kelajuan degup jantung mcm tu

    ReplyDelete
  5. sbb tu kalauisi jgn ditoleh2...toleh bila dah selesai je..haha..kalau tak pitam bangunbalik..lepas tu pitam..lepas tu bangun balik..hahahha

    tapikan uncle..kalau kereta besar je yang pitam..kalau takat viva tak pitam lagi.. =p

    ReplyDelete
  6. BAHAYA NI.. LAIN KALI SURUH ATTENDAN PAM MINYAK YANG ISIKAN..

    ReplyDelete
  7. teringat tahun 2002 dulu..zaman student..pakai kancil aja..minyak pun murah..isi RM30 boleh pakai 2 minggu !

    ReplyDelete
  8. meter stop,jantung pun stop yek??

    Ahahahaha...

    ReplyDelete
  9. mmm

    bukan dia ada taruk signboard 'no henpon' ke kat situ uncle?

    ReplyDelete
  10. uncle citer cam versi hj bakhil moden...ngeeee~

    ReplyDelete
  11. Aik bang? RM30 je? Klu dah ltk RM30, tak le berdebar mane. Lain le - full tank! Hahahahah! Bape lak nak dibantainye nanti!

    ReplyDelete
  12. Apa ni uncle, takkan dengan petrol pump pun dag dig dug jugak hihihi

    ReplyDelete
  13. hahahaha.....jangan uncle.Kitorang masih m'merlukan uncle b'blogging..hehe

    ReplyDelete
  14. uncle..hati2 guna fon di pam minyak..

    ReplyDelete
  15. jgn berhenti,nanti esok x de entri plak

    ReplyDelete
  16. hahaha takpe la utk kgunaan juga

    ReplyDelete
  17. kalau isi RM30, meter minyak keta acu tak sampai separuh pun lagi :(

    ReplyDelete
  18. kalau kancil sy dpt RM30 suke dah..full tank! hihi

    ReplyDelete
  19. ergh..nasib je ada subsidi. lo x..luluh jantung. rabak poket+wallet perhabis tok isi minyak. =='

    ReplyDelete