Followers

Saturday, March 31, 2012

March 31, 2012



Tinggal beberapa tahun saja lagi.... dah boleh isi borang ahli kelab, dah... (akur)

23 comments:

  1. kihkihkihkih...uncle masih ganteng lagi laaa...

    ReplyDelete
  2. me julai 4 series lah uncle

    ReplyDelete
  3. takpe uncle, walaupun warga emas uncle tetap hensem...hehehee

    ReplyDelete
  4. Salam Yob Gedek,
    Emas mahal wooo...

    ReplyDelete
  5. laaa belum ahli ye uncle...hahaha...joking2

    ReplyDelete
  6. Lama lg tu unkel.... *err, kat situ Ada jual mas 916 dok? *


    Emas mahal skang ni, makin hari makin naik harga...

    ReplyDelete
  7. kehkehkeh....semua org akan alaminya melainkan kalau sudah ditakdirkan pergi awal

    ReplyDelete
  8. eyh, nampak awet muda je uncle gedek.hehe

    ReplyDelete
  9. errk nti nk kena panggil pe yerr.. panggil tok uncle boleh tak?

    ReplyDelete
  10. Bro ...nasib baik gua lambat lagi...

    hahaha!

    ReplyDelete
  11. beberapa tahun lagi ke..??? bukan banyak2 tahun lagi...

    ReplyDelete
  12. yeah...dah jumpa dah uncle di umah dato LF.tp tk dpt bergambar. kamera tkde la. huhu~ kalau tk dpt bergambar dgn muka series uncle ni.hehehe :D

    ReplyDelete
  13. sempat tuh..insya allah.. allah panjangkan usia..=}

    ReplyDelete
  14. pass kat saya satu borang.. nanti kena jadi ahli kelab gakk..

    ReplyDelete
  15. rietta pown nanti nak join...tapi ada sorg uncle nieh wt lawak ngan rietta...dia kata sebelum reg, dia nak tnya org kt ctu..."moto besaq dia bleh bawak dak"..klu xblh, dia xmo join...huhuhu....

    ReplyDelete
  16. hohh....ni mcm knduri shah alam je ni...apsal tak pnah nmpak uncle dlm knduri ha?

    ReplyDelete