Followers

Sunday, March 11, 2012

March 11, 2012


Meletakkan sifir di merata-rata tempat adalah cara yang kreatif untuk melatih murid-murid menghafal... Tapi sifir 0...? Perlukah?

30 comments:

  1. hehehe..perlu bagi yg tak tau kot..

    ReplyDelete
  2. sbb, yg senang mcm tu lah budak2 slalu konpius, haha.

    hai uncle !

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Uncle

    perlu.....he he
    sebab kalau ada yg bertanya...tunjukan kat belakang tu jawapannya...

    ReplyDelete
  4. tak perlu..tak perlu..sbb semua jawapannya 0

    ReplyDelete
  5. mungkin sifir 0 adalah sifir paling sukar untuk generasi kini..trololol

    ReplyDelete
  6. perlu gak kot? takut ada murid yang tak tahu jugak...heheheee

    ReplyDelete
  7. haha.sifir kosong tak perlu kot.dengan sifir 1

    ReplyDelete
  8. perlu bro... kalau tidak dah lama umno bn lingkup

    ReplyDelete
  9. Hahaha. Sifir 0 pun penting.

    ReplyDelete
  10. MEMANG PERLU.. BAGI MEREKA-MEREKA YANG TERAMAT LEMAH DALAM SIFIR...

    ReplyDelete
  11. ler...bazir tmpt..sifir kosong tak perlu! hhaha

    ReplyDelete
  12. haha..teringat masa sekolah rendah dulu..tiang kantin penuh dgn sifir..dalam kereta pun abang saya tanya sifir..mengalahkan cikgu..

    ReplyDelete
  13. uncle, mungkin perlu sebab student saya darjah 6 pun masih tak tau sifir 0 ni... T_T

    ReplyDelete
  14. kreatif. tp rasanya bdak2 zaman skarang nie dah hebat dlm kira2 nie. especially fulus....wooooo

    ReplyDelete
  15. rasanya perlu...perlu utk bgtau dan mengingatkan kanak2..ape2 kaau darab dgn kosong jawapannya adalah Kosong.. =)

    ReplyDelete
  16. alamak..tadi terkomen anonymous pulak.. =) syaalah tu ye pokcik.. cam biasa.. =p

    ReplyDelete
  17. perlu berlaku adil, supaya zero tak kecil hati

    ReplyDelete
  18. perlu..
    ada budak still lemah nk faham sifir neh..
    0x4=4 (serius ada yg igt cam tambah)..
    so, mmg perlu letak.. hehehe~

    ReplyDelete
  19. perlu uncle... ada yg tak faham

    pelajar sekarang tak macam kita dulu yang hafal sifir bagai nak rak...
    Mereka bergantung pada kalkulator saja.

    ReplyDelete
  20. Sifir 0 pun sifir jugak.Tentulah perlu! :D

    ReplyDelete
  21. sifir kosong bagus untuk kita kalau makan2 orang lain yang belanja

    ReplyDelete
  22. Haha, patutnya cikgu bagitau kat murid je, apa-apa nombor yang darab dengan 0, maka jawapannya adalah 0 juga, tak kiralah juta2 punya angka, kan uncle?

    ReplyDelete