Followers

Thursday, March 1, 2012

March 1, 2012


Lima tahun dulu, uncle berbasikal ke pejabat
Hujan atau panas, lima kilometer sehala
Tapi sekarang sudah tak larat
Kerana uncle sudah tua bangka...


(Sebenarnya malu nak pakai baju ketat tu sebab sekarang perut sudah boroi...)

48 comments:

  1. berbasikal dlm umah je la gamaknye kan...hahhaa...

    ReplyDelete
  2. wahhhh.. sbb uncle da lama x berbasikal kot perut jd boroi..

    ReplyDelete
  3. hehe. helmet tu jd hiasan jer ke skrg ni>

    ReplyDelete
  4. dahsyat...naik basikal tak kena duit.. ^_^

    ReplyDelete
  5. tetap segak bergaya juga kaedahnya ;p
    apa kata kayuh basikal yg statik tu saja.

    ReplyDelete
  6. Wah! macam peserta LTdL la... :)

    ReplyDelete
  7. Pakai baju ketat di dlm, pakai windbreaker *betul ke ejaannya neh* luar... Muahahaha

    ReplyDelete
  8. pantun rupenye...ingtkan uncle betul2 pi opis nek beskal..huhu...tertipu

    ReplyDelete
  9. perghh uncle...tua2 pon tetap macho hehe

    ReplyDelete
  10. Eh, mengapakah perkataan bangka itu digariskan? kikiki

    ReplyDelete
  11. owh rahsia sebenar dah terbongkar...kehkehkeh

    ReplyDelete
  12. bagusnya berbasikal ke pejabat!
    saya dulu berbasikal ke sekolah, tak pernah rasa penat langsung...heheee

    ReplyDelete
  13. hari2 mgayuh, lama2 hilanglah boroi..

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum Uncle

    kena berbasikal semula...untuk kembalikan kemudaan...he he

    ReplyDelete
  15. pantun menjadi :) hehe beli lah baju baru :)

    ReplyDelete
  16. ZAMAN SEKARANG SUDAH RAMAI ORANG BERBASIKAL SEMULA... JOM, GO GREEN..

    ReplyDelete
  17. baju ketat tu atau seluar ketat tu...gua sedang bayangkan lu naik basikal pakai seluar tu...peh!

    sexy gila!

    ReplyDelete
  18. Bang, boroi2 tu yg seksi tu bang!

    =p

    ReplyDelete
  19. tapi rasanya kat sekitar tu
    mcm tak sesuai aje nk berbasikal :)

    ReplyDelete
  20. barulah namanya berjimat dan pada masa yang sama,sihat untuk badan...hehe :)

    ReplyDelete
  21. tak tau bangka,bila pakai ketat mcm bungkus nangka...hehehehe!

    ReplyDelete
  22. `hhahaah......jerawat hilang x agi uncle?

    ReplyDelete
  23. ya....huh lama betul saya tak kayuh basikal,bukan tak ada basikal tapi...semua basikal tayarnya pancit....
    ada pun sebagai koleksi.....he..he..

    ReplyDelete
  24. saya naik basikal pakai baju kurung!

    ReplyDelete
  25. sekarang berbasikal ke mana?
    sampai pagar depan rumah saje?
    hehehe.. jgn marah uncle! :D

    ReplyDelete
  26. ngaku pon hahhaahahahahahah (statement kejam) hahahahaah

    ReplyDelete
  27. Macam LTDL lah uncle ni ... rasa kalau uncle masuk LTDM boleh rampas kedudukan Raja Bukit ni ... trust me ... :D

    ReplyDelete
  28. Haha. Uncle kena start balik berbasikal la kalau macam tu.

    ReplyDelete
  29. walauwehhhh..pernah cycling ke pejabat? bagus, menyihatkan..and most important, its free!

    ReplyDelete
  30. woo..perowt2 nie hal sensetip laa uncle..hehe

    ReplyDelete
  31. kalo nk sesuai usia..boleh je..skang uncle naik beskal jaguar n Ngan kain pelikat..

    ReplyDelete
  32. lagi bagus kalau sekarang ni berbasikal untuk ke masjid

    ReplyDelete
  33. Biarlah yang muda belia mengayuh basikal.Yang tua bangka naik keta. :D

    ReplyDelete
  34. naik basikal rupanya, patutlah cik ina nengok ko slim melim.

    ReplyDelete
  35. maju kedepan katanya (perut itu la)

    ReplyDelete
  36. kalo kayuh...badan sihat...jom la kayuh lagi

    ReplyDelete
  37. kalo kayuh...badan sihat....so jom la kayuh lagi....

    ReplyDelete