Followers

Tuesday, February 7, 2012

February 7, 2012


UNCLE : Boleh tak kamu jangan tenung uncle macam tu..?!!!
PEREMPUAN : Kenapa? Uncle sudah berpunya?
UNCLE : Berpunya tu satu hal... Uncle takut unlce yang jatuh cinta!!!

(NOTA: Iman uncle senips kulit bawang)

50 comments:

  1. hahahaha... cun kot awek tuh.. kah3..

    ReplyDelete
  2. halah halah halah..
    comel awekk uncle..hehe

    ReplyDelete
  3. ala apa susah uncle...jatuh cinta tak semestinya berkahwin...owhh i jahat hari ni..ampun!

    ReplyDelete
  4. hahahahaahah
    setailo la bro.
    ni yang paling setailo setakat ni!
    +10000!

    ReplyDelete
  5. makin berumur makin lemah iman ye??ekekek

    ReplyDelete
  6. bertukar pakai lens la pas ni uncle...hahahaha

    ReplyDelete
  7. kalau jatuh cinta dah kes berat..apa nk jawab dgn yg kat rumah tu kan...

    ReplyDelete
  8. keh keh keh!! Uncle,uncle.Uncle try pakai syampu bawang.kot boleh jadi setebal bawang belum kupas

    ReplyDelete
  9. see... baru tenung pun boleh buat sampai uncle typo..
    kalau kenyit mata.. ape jadi agaknya yer? haha

    ReplyDelete
  10. uncle mmg dah berpunya tapi kuota ada lagi 3..larik!!!

    ReplyDelete
  11. semua iman orang nipis uncle...
    yang penting tahu nak kawal kan? heheheeee

    ReplyDelete
  12. Dia macam tengah tenung lubang telinga jak tuh uncle..;P heee

    ReplyDelete
  13. KALAU SAYA LAGI LA.. SAYA MUDAH JATUH CINTA.. HEHE

    ReplyDelete
  14. kehkehkeh....stail la. awek jepun ke tu uncle

    ReplyDelete
  15. Udah la merenung manja..dagu leh sangkut jat bahu uncle plak tuh!

    ReplyDelete
  16. Udah la merenung manja..dagu leh sangkut jat bahu uncle plak tuh!

    ReplyDelete
  17. hahaa. menjadi betullah renungan model perempuan tu. hahaa

    ReplyDelete
  18. Uncle gatai ya?nnt kami repOt kat aunty..ehhehe..^^

    ReplyDelete
  19. usaha tebalkan iman untuk keselamatan

    ReplyDelete
  20. maybe die rasa teling a pokcik comel

    (macam isteri ke empat salih yaacob yangrasa hidung saleh yaacob comel.)

    thihihiihih

    ReplyDelete
  21. nyampah bila lelaki mudah jatuh cinta...nnt saya report ngan org umah uncle...haha...

    ReplyDelete
  22. Sbb takut tergugat iman, tu psl pakai cermin mata yek??

    ReplyDelete
  23. takut jatuh cinta kali ke berapa tu uncle?

    ReplyDelete
  24. Salam,
    Uncle, ada lagi 3 kekeosongan (harap2 antie tak baca komen ni) ... tak dapat nanti nak ziarah rumah uncle

    ReplyDelete
  25. sunglass uncle mcm senget la..perlukan adjustment tuh...hehe

    ReplyDelete
  26. perrrggghhhh senipis kulit bawang...

    ReplyDelete
  27. elehhh .. quota ada lagi 3. hahaha.

    ReplyDelete
  28. nipisssss nyerrrr..bila nak kasi tebal...

    ReplyDelete
  29. kompom...gua pun nak gak....hahaha!

    ReplyDelete
  30. ??? saye baru 11 la uncle x phm sgt..

    ReplyDelete
  31. oo... dh tau! x pe uncle! that's the way aha.. aha.. I know it aha.. aha..
    (tukar lirycs sikit)

    ReplyDelete