Followers

Sunday, February 26, 2012

February 26, 2012


"Eh, bila lah jerawat aku ni nak meletup, ni..?"

(Okey, uncle sudah kehabisan modal nak tulis apa... ~haha!)

32 comments:

  1. Jom kita pergi buat rawatan muka, nak? :)

    ReplyDelete
  2. Meh saya bagi petua hilangkan jerawat. Sapu gincu kat jerawat tu. Paling elok gincu mekah yang warna hijau tu.

    ReplyDelete
  3. taruk celak kasi jadik taik lalat sementara. :D

    ReplyDelete
  4. biarlah dia meletup sendiri uncle, jerawat pemanis tu! heheheeee

    ReplyDelete
  5. masih tumbuh jerawat??
    muda lagi la uncle ni..ekeke

    ReplyDelete
  6. lari...!!! takot lava jerawat uncle meletops...

    ReplyDelete
  7. Jgn picit nanti dapat barah!. Hahaha...org kata lah...tatau betul ke idak...

    ReplyDelete
  8. pasti sakitnya hampir 2 minggu...
    ambil gincu...
    boh kat jerawat tu.. insyallah surut.. hehehe

    ReplyDelete
  9. meh saya picit kuat2. confirm pecah

    ReplyDelete
  10. xmeletop lagi ke uncle...alaaa kenapa 26 feb xde modal? kenapa 26 aribulan?? kenape?? kenape??

    frustnyeeeeeeeeee hahahaha

    ReplyDelete
  11. berjemur tgh panas..kompom mletop...hihihi

    ReplyDelete
  12. hahaha.....fikir uncle2...kitaorang m'nunggu entri uncle...setia..haha

    ReplyDelete
  13. haha meh dipecahkan ruyung..manakan tidak dapat sagunya..haha

    ReplyDelete
  14. Salam Yob Gedek,

    Manisnya jerawat tuuuu!

    ReplyDelete
  15. KASI TARUK BOM ATOM LAH BARU MELETUP.. HEHE

    ReplyDelete
  16. meh sini sy picitkan..hahahahahaha

    ReplyDelete
  17. picit je..lepas mndi,kulit tu lembut2 lgi..lepas tu tekan smpai pecah..kihkih

    ReplyDelete
  18. Hormon masih aktif legi ye uncle... tua2 pun jerawat nak singgah lagi..hehehe

    ReplyDelete
  19. sakit ooo picit jerawat..tunggu masak ranum dulu baru picit...

    ReplyDelete
  20. eh eh ehhhh macam nak dicucuk aje tu!kahkahkahh

    ReplyDelete
  21. pokcik..i baru je lepas pergi facial..sekali treatmentterus kecut okehhh... =p

    ReplyDelete
  22. Masih berjarawat? makanya hormun tu masih muda ya pak :p

    ReplyDelete
  23. Uncle G,
    kita sameeeeeeeeeeeee laa.. cuma lain pipi je. huhu!

    *Uncle pon nak tuuuttt jugak ke ni??

    ReplyDelete
  24. uncle perah dengan limau. kecutlah dia. (kot)

    ReplyDelete
  25. Kalau p kedai org buat muka *Ada ke* dorg tlg letupkan.. :D

    ReplyDelete
  26. faham2 ....sama la ni sedang miskin idea....

    ReplyDelete
  27. faham2 ....sama la ni sedang miskin idea....

    ReplyDelete
  28. biar je uncle. jerawat simbol muda remaja gitu... kekekee :P

    ReplyDelete
  29. ha..jgn dikacau jerawat tu uncle, biar melotop sendiri..kang tinggal parut susah~ hehe

    ReplyDelete
  30. psstt: ok.. masa entry ni uncle tulis.. saya tengah sarat preggy dak Nuha.. ;) makanya tiada komen dari saya.. wakakaka..

    ReplyDelete