Followers

Friday, February 17, 2012

February 17, 2012


DAHULU WAKTU KANAK-KANAK: 
Solat Jumaat, cari tempat bersandar di belakang sekali, tidur, khutbah sayup-sayup menghilang....

SEKARANG WAKTU DEWASA: 
Tidak lagi... Waktu berubah, perangai berubah, tumpuan hanya pa... pad... paaahhh... Zzzzzzzzzzz.... 

34 comments:

  1. yeza
    manusia perlukan perubahan dlm kehidupan

    ReplyDelete
  2. sabar jer lah..dari muda sampai ke tua..hehehehe..lariksss

    tapi dah tua2 mesti setuju ajer..sebab tersengguk2..

    ReplyDelete
  3. Jumaat depan, uncle pakai sarban. Nescaya khusyuk! ~haha

    ReplyDelete
  4. tumpuan aje yg tak berubah kan???
    eheheheheh

    ReplyDelete
  5. tumpuan aje yg tak berubah kan???
    eheheheheh

    ReplyDelete
  6. kehkehkeh... pulak2 kalau masjid ber"ekon" kejap saja habis khutbahnya itu...

    ReplyDelete
  7. lorr...berubah ke tak sebenarnye ni???????? haha

    ReplyDelete
  8. sib baik jugak berubah :)

    salam hari jumaat bro

    ReplyDelete
  9. amboi sempat lagi bergambar masa nak solat jumaat ye

    ReplyDelete
  10. patot kena amik saf yang paling depan :))

    ReplyDelete
  11. Sempat ag uncle pose kat masjid ek..? Ni mest sblm zzzz kn???

    ReplyDelete
  12. e..eh..rambut rock dah hilang
    sanggul dalam kupiah kah...ahak!

    ReplyDelete
  13. hahaha..masih tak berubah rupanyeee

    ReplyDelete
  14. hahahahaha .... terlelap juga ke :D

    ReplyDelete
  15. Uncle ni kalau jadi guru disiplin SK taman rakan sah murid2 yang nakal insaf bila nengok muka uncle belum kena rotan lagi :D

    ReplyDelete
  16. zzzzzzzzzz..... eih bukan uncle ker yg baca khutbah tadi???

    ReplyDelete
  17. hahahah~ tdoq ya uncle...
    tarik telinga dia...hehehe~

    ReplyDelete
  18. Uncle, follower uncle dah 1111. Tanak bagi adiah ke kat follower bertuah tu? Hehe.

    ReplyDelete
  19. Bhahahahahaha..uncle u marvelous laaa....zzzzz!


    LWindsor

    ReplyDelete
  20. Tulah mlm2 jadi burung hantu.Sbb tu mengantuk!

    ReplyDelete
  21. masa khutah lah mata berat kan..hahaa

    ReplyDelete