Followers

Sunday, February 12, 2012

February 12, 2012


Uncle pandai lukis inai, tahu...? Siapa mahu? Sila hulurkan tangan... Kalau nak hulurkan dahi pun boleh... (selepas itu, jangan pula lupa hulurkan duit... ~hehe)

40 comments:

  1. Assalamualakum Uncle

    saya hulur RM dahulu boleh...he he

    ReplyDelete
  2. inai tak melekat kat dahi la uncle u...

    hehehehe..

    ReplyDelete
  3. berbakaattt~~~
    haha hulur dahi pun boley???

    ReplyDelete
  4. ada unsur senyum sikit bila wife enteprem..he he

    ReplyDelete
  5. Bagus ni ada skill inai menginai...heee

    ReplyDelete
  6. berbakat la uncle ni....ske tgk org berinai...cantik...art mcm seni..mmg art tu seni pon..haha...

    ReplyDelete
  7. nak hulur jugaklah!
    tapi kat dahi tak mahulah...heheheee
    bayar seringgit je boleh tak?

    ReplyDelete
  8. hahaha...hulur jer tangan lepas tu tak bagi duit..apa jadi uncle? heheheh

    ReplyDelete
  9. kira berapa uncle?
    sedahi sepuluh singgit dah lah:D

    ReplyDelete
  10. haha ada org hulurkan dahi uncle? :p

    ReplyDelete
  11. errr. lukis guna pen ke tu uncle? huhu.

    ReplyDelete
  12. ooo ini keje mr & mrs gedek hujung minggu ni yer...

    ReplyDelete
  13. bro ...berinai jer lagi boleh tak...hehe

    ReplyDelete
  14. waaahh so the very creative one..

    ReplyDelete
  15. uncle tidak ada benda yang tidak boleh lakukan. you're much smart in everything!

    ReplyDelete
  16. Fuh, tu hasil kerastangan unkel kah? Keh3x....

    ReplyDelete
  17. waaa...uncle da semakin kreatif sekarang nie :p

    ReplyDelete
  18. xnak xnak.. x suke.. bile tgk jari nmpk x cantik.. ebab ade merah2 mcm kene gigit pacat.. :P

    ReplyDelete
  19. Macamana harga dia kalau nak lukis inai?

    ReplyDelete
  20. amboi..berbakat rupanya..hekhek :D

    ReplyDelete
  21. Macam guna pen magik je.. hehe

    ReplyDelete
  22. saya berinai dgn kebenaran suami aje .. , lepas kawin x pernah niat nak pakai inai ;)

    ReplyDelete
  23. uncle orang grafik kan..hehe.. pandai uncle lukis..

    ReplyDelete
  24. barter system la tu .. nice forehead with money. hihihi.

    ReplyDelete
  25. kalau ada kak leena, muka uncle mesti manehhh je. :D

    ReplyDelete
  26. saya serik nak inai di tangan sebab nanti ada org color satu badan dia..ahaahaha

    ReplyDelete