Followers

Monday, January 30, 2012

January 30, 2012


Jangankan buah Cempedak... bau Cempedak pun tiada! Uncle tertipu!
(LOKASI: Pantai Teluk Chempedak, Pahang)

53 comments:

  1. Habis nak saman majlis bandaran? hehehe

    ReplyDelete
  2. kehhh kehhhh kehhhh uncle uncle... cube carik stall jual goreng pisang.. nasib baik ada jual chempedak kat situ... keh keh keh

    ReplyDelete
  3. WoW! Kat TC ke uncle? Lama dah tak gi sana walopun kampungku kat Temerloh.

    ReplyDelete
  4. woaahhh.. TC tu tempat bermain masa kicik2...

    ReplyDelete
  5. uncle tak kan jumpa badak dalam cucur badak jugak tau...
    heheheh..pesan awal2 ni...:P

    ReplyDelete
  6. amboi angi sepoi2... fuh!!! tapi panas kan cuaca kat san...huhuhu... pakai payong uncle!!!

    ReplyDelete
  7. Salam,
    Nampak lagi smart uncle ni di tepi pantai .. tengok rambut tu !

    ReplyDelete
  8. addaaaaaa cer uncle cari betul2... =)

    ReplyDelete
  9. hehehehe...bntuk cempedak pun tak ado kan? ;p

    ReplyDelete
  10. wewwwww rambut uncle dihembus bayu!!!!

    ReplyDelete
  11. wahh uncle ada kt TC ke?awat tak habaq!

    ReplyDelete
  12. laa....kan terang2an dia dah kata PANTAI?!
    hahaha....syian dia...tulah lenkali belajar senyum...pantai ngan buah pun dah tak reti nak beza waka waka..

    ReplyDelete
  13. Huh, tetiap bulan o/station unkel... Hehehe

    ReplyDelete
  14. hahahaha...pergi beli la uncle...

    ReplyDelete
  15. wahh dramatiknya...rambut uncle melayang-layang tu kuar dari ikatan..nice!

    ReplyDelete
  16. ahh, enaknya klo dapat makan buah cempedak at this time. hehehe.

    ReplyDelete
  17. welcome to teluk cempedak....cer tanya org kat situ mcm mana boleh dapat nama tu?

    pakai cermin hitam amat sesuai berada dipantai...senang nak mencuci mata kehkehkeh

    ReplyDelete
  18. amboi grey hair dia. sepoi-sepoi bahasa.

    ReplyDelete
  19. hahahahaha...memang lah takde uncle!

    ReplyDelete
  20. Jom ke Batu Kawah plak..2 biji cempedak di luar pagar cuma RM5 saja...pitam sebab murah beno...huhuhuh

    ReplyDelete
  21. jauh perjalanan nampaknya ....ada lain rumah ke bro....hehee!

    ReplyDelete
  22. Macam janji pulak ..up photo pantai.....he..he....

    ReplyDelete
  23. hmmm setiap entry bertajukkan tarikh hari :D

    ReplyDelete
  24. nama je cempedak tp cmpedaknya mmg xde.. hehe

    ReplyDelete
  25. Salam Yob,

    Ada tuh...orang jual cempedak goreng dedekat situ, carilah!

    ReplyDelete
  26. rambau mengerbang2 tuh uncle! Auww...sekysi tuh!

    Ekekeke..

    ReplyDelete
  27. owh uncle gi TC yer... kena bwk cempedak sendiri la uncle hehe

    ReplyDelete
  28. wow, rambut uncle terbang²... iklan syampu kaa

    ReplyDelete
  29. pergh..rambut uncle ditiup angin..haha.. uncle..TC ni tmpt sy lepak mase skolah dulu...dulu takde kepsi n mcD...bawakla bekal sendiri..haha

    ReplyDelete
  30. uncle... rambut panjang kan.. lepaskan rambut tu.. amek gambar..ditiup angin yg sepoi2 bahasa..hehehe

    ReplyDelete
  31. pemandangan yang indah kan pokcik?..ramai tak yang membuatkan pokcik bertambah2 dosa kering?..hehehe

    ReplyDelete
  32. Uncle kat Teluk Cempedak ke? Kampung saya tu Kuantan. *eh, ada uncle tanya ke? Takde kan? Hehhe.*

    ReplyDelete
  33. dah tu nak jumpa cempedak macam mana? cer tanggal sunglass tu.. udah mcam S Jibeng rupanya.. haha..

    ReplyDelete
  34. wahhh uncle mmg hebat la .letak je gambar dgn latar berlainan...hehe

    ReplyDelete
  35. whoahhh rambut uncle. class gitu! hehe

    ReplyDelete
  36. haha bau mcd, kfc burger king ada la uncle.

    ReplyDelete
  37. lain kali uncle bwk la buah cmpedak skali..kih3

    ReplyDelete
  38. Org Ktn sendiri pun tertanya-tanya ni..akhirnya kutip cempedak kat blkg umah je..

    ReplyDelete
  39. rambut uncle boleh buat iklan shampoo ouw :p

    heh

    ReplyDelete
  40. TC..disini cintaku bersemi :p chewah

    ReplyDelete
  41. dulu sebab ada banyak cempedak.. sekarang dah banyak kena tebang..

    ReplyDelete
  42. betul. Pokoknya pun saya tak jumpa. Ella pun tertipu juga. hihihi.

    ReplyDelete
  43. rambut ngerbang2 gitu.

    *janganlah cari cempedak di situ-nasihat drpd org Pahang ni. (",)

    ReplyDelete
  44. uncle best!..terbahak2 tgk blog nie..hahaha..

    ReplyDelete
  45. uncle best!..terbahak2 tgk blog nie..hahaha..

    ReplyDelete
  46. wa.. ncle bleh masuk iklan pantene la! (just kidding la uncle!)

    ReplyDelete