Followers

Tuesday, January 24, 2012

January 24, 2012



Tiada tempat yang lebih menggerunkan selain dari kedai gunting rambut... Lariiii....!!!

30 comments:

  1. kehkehkeh.........lari jgn xlari sebelum kena kerat rambut tu

    ReplyDelete
  2. Salam Yob,

    Rasanya kalau miker masuk dan minta digunting, harus sakit jantung tukang gunting tuh!

    ReplyDelete
  3. cuba gunting uncle, nengok sikit rambut baru..

    ReplyDelete
  4. janggut n misai dah nampak lawa tu..

    ReplyDelete
  5. Baru gi gunting rambut tadi. Tak jumpa uncle pun? nyorok ek

    ReplyDelete
  6. hahaa bila uncle blurkan muka org kt belakang tu da mcm dorang tu tahanan yg buat salah apa dah. hahaha.

    ReplyDelete
  7. Agaknya kalau wife unkel suh ptg rambut, maunya unkel mogok 44hari...huahuahua....

    ReplyDelete
  8. ooooo..takut kena gunting rambut ye!

    ReplyDelete
  9. ala...potong sikit je uncle....sikitttttttt je =P

    ReplyDelete
  10. gunting rambut?.....haaa....kalau boleh biar kawan2 yg gunting........

    ReplyDelete
  11. hhhmmmm... ngalahkan budak dok hostel le Uncle G ni. (",)

    ReplyDelete
  12. ala uncle ni mcm kanak2...hehe..meh potong sikit je rambut tu..dah bercabang tu :p

    ReplyDelete
  13. takut sama itu macha ka..tara sakit punya incik..

    ReplyDelete
  14. gunting rambut sambil dengar radio tamil, boleh lena dibuatnya.

    ReplyDelete
  15. Kalau gunting kan boleh panjang semula...

    ReplyDelete
  16. yg pi lalu kawasan tu naper???...

    ReplyDelete
  17. diaorg wat keje pantas..gunting pon kemas...heheh

    ReplyDelete
  18. hahahah...
    pi kedai gunting rambut suruh cabut uban je boleh tak uncle?
    heheheh

    ReplyDelete
  19. tangkap n ikat uncle.. then main2 gunting tepi telinga.. kasi bunyi gerun tuh men'trauma'kan uncle..hahahaha.. *gelak jahat*

    *ok, saya x buat camtuh.. saya budak baik.. percayalah~

    ReplyDelete
  20. hehehe..
    senyum bila baca entry ni..

    ReplyDelete
  21. ngaper nak larik.. takut 'harta' kena potong eh..

    ReplyDelete
  22. gua dulu masa potong rambut menitik air mata jatuh ...bro...heehee!

    ReplyDelete
  23. itu sebelum ke selepas uncle? ~ =p

    ReplyDelete
  24. gerun tgk org2 je...lagi2 yg rambut panjang tapi tak jaga lgsg...sgt menggerunkan!

    ReplyDelete
  25. HAHA... TAKUT KEDAI GUNTING RUPANYA...

    ReplyDelete
  26. gunting je. x baik tau rambut melebihi bahu haram hukumnye! walaupo saye b'umur 11 shj.. tp berilmu!

    ReplyDelete