Followers

Friday, December 16, 2011

December 16, 2011


Entri dakwah pagi Jumaat...
(Tapi uncle bukan pendakwah bertauliah, tahu...!)






Kamu semua kreatif tak? Kalau kreatif jom lah sertai kontes yang kawan baik uncle anjur ni... Hadiahnya? 1 X Makeup + 1 session portraiture + Fresh Flower Handbouquet bernilai sehingga RM630.00! Apa lagi? Klik QUINY TOUCH.

37 comments:

  1. Ya... tunaikanlah solat sebelum kamu disolatkan. :)

    Kakcik tak kreatif tapi... :(

    ReplyDelete
  2. kita semua boleh saling ingat mengingati kan uncle..

    ReplyDelete
  3. bagus ni uncle. sering mengingatkan...

    ReplyDelete
  4. urm..ada kata2..liha apa yg dikata..bukan sapa yang berkata

    ReplyDelete
  5. Berpesan2 tu amalan yg mulia.

    =D

    ReplyDelete
  6. Salam Yob Gedek,

    Kalau pakai serban lagi nampak real. Takpa takde tauliah, berdakwah tu kan digalakkan? Assalamualaikum Ustaz...

    ReplyDelete
  7. terima kasih ingatkan...hari jumaat!

    ReplyDelete
  8. takpe uncle, mengajak org buat baik tak perlu tauliah. @__@

    ReplyDelete
  9. takpe.. JAKIM tak mo tangkap Uncle G ni.. ;)

    ReplyDelete
  10. jgn tido masa khutbah ye uncle =) hehe

    ReplyDelete
  11. ni singgah sejid nak solat jemaah ke nak amik gambo jer.. larikkkk..

    ReplyDelete
  12. malangnya ingat sekejap je tapi lepas tu lupa balik.Nak2, time blogging.Macam liat je nak berhenti solat.

    ReplyDelete
  13. terima kasih kerana saling mengingatkan :)

    ReplyDelete
  14. thanks uncle..
    ingatan buat semua...

    ReplyDelete
  15. baru lepas solat jumaat ni uncle.. huhu... macam mana uncle skrang..? sihat ke tak?

    ReplyDelete
  16. betul tu...
    org yg lawa n cantik mesti suka kontes tu

    ReplyDelete
  17. kalau takde tauliah pun boleh berda'wah gak kan uncle.. :D

    ReplyDelete
  18. Jaga2 uncle. jgn kena tangkap mcm bob lokman udah ler .. hihi.

    ReplyDelete
  19. solat tiang agama, jagalah solat kita! terima kasih uncle kerana beri peringatan..

    ReplyDelete
  20. walaupon sedang berdakwah..muke uncle stay cool cmtu je kan..haha

    ReplyDelete
  21. nak berdakwah tak payah tauliah pun pokcik..hehhehe...

    tapi kalau pokcik bela jambang..laaaagi real.. =p





    psstt...masyeh tolong promote..hee...suke ...... =p

    ReplyDelete
  22. berdakwah cara senang dan mudah ye : )larikkkkkkk

    ReplyDelete