Followers

Sunday, December 11, 2011

December 11, 2011


Lepak macam orang bujang @ Nasi Kandar Pelita, Jalan Ampang.

41 comments:

  1. SALAM,
    OH, DULU SELALU SINGGAH TEMPAT INI. SEKALI NANTI, KITA SAMA2 PERGI, BOLEH KE?

    ReplyDelete
  2. SALAM,
    OH, DULU SELALU SINGGAH KAT SINI.

    ReplyDelete
  3. haha...mmg kool bro kalau terasa diri macam org bujang....!

    ReplyDelete
  4. Tulah pasal. Sejak kawin jarang dpt lepak mcm tu.

    ReplyDelete
  5. orang bujang lagik 3 betol tak ..hahah

    ReplyDelete
  6. Puan isteri mana uncle? Mempelitakan diri sensorang ek...

    ReplyDelete
  7. Sesekali tak apa, kan? Lagipun di hati tetap tersemat nama anak dan isteri. :)

    ReplyDelete
  8. lepak sorang ke lepak dgn kawan2??

    P/s: Mintak nasik kandar sket..

    ReplyDelete
  9. memang nampak bujang pun..

    bujang 3, ahakss

    ReplyDelete
  10. lepaking while eating is a cool moment! :) hehe, happy weekend..:)

    ReplyDelete
  11. wah! syoknya uncle...
    jangan main mata ye!

    ReplyDelete
  12. Tak berapa suka nasi kandar.Nape ntah.

    ReplyDelete
  13. memang macam orang bujang pon.. bujang tiga kan???

    ReplyDelete
  14. nasi kandar pelita ni merata ceruk ada aihhh...

    ReplyDelete
  15. sudah lama x lepak mamak huhhuhuhu

    ReplyDelete
  16. hehe lepak mamak memang best.tambah2 kalau ada game bola.:P

    ReplyDelete
  17. Give and take, time to feel 'bujang' should not be a problem. Let go yr wife and be a sport for ladies nite ..ahahahaha

    ReplyDelete
  18. ingatkan kedai rakyat 1malaysia tu

    ReplyDelete
  19. wah dekat je ngan Opis saya uncle, tapi tak pernah sampai.... ;-)

    ReplyDelete
  20. lecturer bru sbot2 psl nasi kndaq pelita ni aritu..hehhe

    ReplyDelete
  21. kalau tgk bola di stadium mamak..pcl jd bujang jap. ..haha sempoi la uncle!

    ReplyDelete
  22. sempoi uncle, sesekali lepak kedai mamak =)

    ReplyDelete
  23. Dah lamo tak lepak mkn kat pelita

    ReplyDelete
  24. kat nilai ada nasi kandar lawood...best..tiap kali dtg tapau org berderet mcm nk beli tiket wayang..

    ReplyDelete
  25. ada tak jejaka yg < gemar nasi kandar??

    ReplyDelete
  26. hehe bujang keeerr hahahah


    http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/tuessday-keje-itu-perlu.html

    ReplyDelete
  27. uncle mai penang kita pekena nasi beratuq hehehe

    ReplyDelete
  28. semalam dapat jugak makan kari mamak walau hanya tepi jalan..

    ReplyDelete
  29. sy paling suka roti tampal!
    kalau lunch, sy suka ayam madu.



    amma!

    ReplyDelete
  30. hehee..bujang sekali sekala..oke per..

    ReplyDelete