Followers

Monday, November 7, 2011

November 7, 2011


I always wanted to make my own doodle. So, what do you think..? Layak ke ni panggil di doodle? Tak cute pun..?







Tapi sebenarnya, uncle tetap tak dapat lawan CIK CEMPAKA punya doodle.... Dia ni pakar dalam 'doodle-mendoodle' ni... uncle ni memang peminat dia! Jom tengok!

41 comments:

  1. sesuai la tu...kate begin at forty..hehe

    ReplyDelete
  2. Teringin jugak nak buat doodle.tapi takut jadi noodle pulak.Apa kata Abg gedek buatkan?

    ReplyDelete
  3. Ok la tu UG. Ada gak ghupa GEDEK tu

    ReplyDelete
  4. oklah tu uncle... tapi doodle lagi garang dari orangnya! heheheee

    ReplyDelete
  5. doodle sepatutnya menjadikan gambar semakin comel..tapi yang ni........................

    ReplyDelete
  6. owh hensemnya uncle bila jadi doodle.lepas ni ramailah yg akan mendodolkan uncle hehehehe..

    doodle sis cempaka mmg best dan terbaek!!!

    ReplyDelete
  7. uncle...

    Doodle tu wat muka uncle nampak muda la...hahahahah

    ReplyDelete
  8. Muahahaha...... Still nmpk bengkeng cm unkel.... :P

    ReplyDelete
  9. ok tu bro...tampak lagi hensem yg ori tu...hehe

    ReplyDelete
  10. gambaq buat ketupat tak dooo keee

    ReplyDelete
  11. ni doodle ke? haishhh.. ingatkan gegel aja yg minat...

    ps: kalau kata tak jadi uncle nanes tak? huhuhuuh :p

    ReplyDelete
  12. oh, uncle buat sendiri ke doodle ni..not bad la..hehe

    ReplyDelete
  13. kewl!

    i was abt to komikkan muka uncle juga
    tapi masa mencemburui kita

    eceh!

    ReplyDelete
  14. terbaek lah uncle!! when i look at it n at the same time i close the ori pic.. yeah.. i can find the look of 'uncle gedek' there..

    x caya..cuba tutup gambar sblh..tggl kan doodle tuh jer..

    haa..terbaek kan?

    ;)

    ReplyDelete
  15. wah~~~ terserlah ke'ohsem'an disitu.lol
    anyway...
    http://sukecokelat5.blogspot.com/2011/11/terbaek.html

    ReplyDelete
  16. haha, serius giler dudel uncle tu...cabuutttttt....

    ReplyDelete
  17. lagi garang noodle nih. eh. doodle.
    (nasib baik bukan Do-do Cheng. larikkkk, cik ina kejar)

    ReplyDelete
  18. rs nye dudel tu lg cute dr uncle...uncle mn ada cute...kahkahkahhhhhh

    ReplyDelete
  19. Cilakak. Gua terpaksa wiki perkataan doodle tu. nampak benar perbendaharaan kata gua lemah. Ni semua sbb time gua xde ppsmi!
    Uncle, i approve your doodle. Please create mine :)

    ReplyDelete
  20. hidung doodle lebih kembang.doodle win.

    ReplyDelete
  21. woo...terrerla tu uncle wat doodle! tabik spring. :p

    ReplyDelete
  22. ada la sipi sipi.. tapi rasa yang doodle version tu lagi ramai peminat kot.. bentuk muka doodle lagi bulat dari muka sebenar...

    ReplyDelete
  23. buatkan doodle saya. saya belanja uncel noodle nanti. :)

    ReplyDelete
  24. doddle tak tahu..kalo dodol tahu lah..ekekeke :P uncle raya ngan mamat bangla je ke..kesian..meh dtg rumah makan ketupat nano yang buat..hehe

    ReplyDelete
  25. woot wooot. pandai la unkle melukis

    ReplyDelete
  26. doodle x per. jgn poodle....ehheheh

    ReplyDelete
  27. LAYAK SANGAT, TAMBAH GULA DALAM SENYUMAN YE.LARIKKKKKKKKK

    ReplyDelete
  28. pergh
    nak lukis owg lidi kan lagi terkial2 den
    hehehee

    ReplyDelete