Followers

Sunday, November 27, 2011

November 27, 2011


Oh no! Not again! Uncle jadi mangsa lagi anak buat eksperimen!



...hasilnya..!

59 comments:

  1. sanggul... sanggul! kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. Muka tak boleh blah la bro...haha... bila kena buli dengan anak2...!

    ReplyDelete
  3. hahahahahahaa..
    tergelak gila.
    ku semangat~
    -_-"

    ReplyDelete
  4. baru nampak kemas uncle...hehe.

    nak tergelak pun ada nih!!

    ReplyDelete
  5. Bhahahahaha...macam sanggul nenek kebayan!

    ReplyDelete
  6. SALAM,
    BERKEADAAN BEGINI BILA BERJUMPA PD 18 DIS NANTI .... BOLEH TAK ? DILIHAT DARI BELAKANG LEBIH HEBAT DRPD DILIHAT DARI DEPAN !

    ReplyDelete
  7. ha..ha..anak dah terdesak la tu,dah tak de orang lain nak jadi bahan ujikaji..:)

    ReplyDelete
  8. haha..comel sangat rambut uncle.kalah saya.jeles ni uncle ade private hairstylist. =)

    ReplyDelete
  9. Hahahahahh! Ur dotter is so creative. Ada bakat jadi hairdresser :)

    ReplyDelete
  10. hahaha! dah macam kak jah punya rambut..

    ReplyDelete
  11. kelakar la.....hihihi

    follow sini...

    http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. kakakakaka..menangis jiwa madam tgk picture kedua tu...

    ReplyDelete
  13. Bestnya dapat ayah macam Abg Gedek!Untungnya wife Abang Gedek dapat suami penyayang + mithali!

    ReplyDelete
  14. bonus.!!..2 pictures today from uncle...

    ReplyDelete
  15. hahahaaa...kelakarnya!
    kesian uncle..

    ReplyDelete
  16. lawa la... kreatifnya anak uncle, boleh jadi hairstylist profesional nie, hehehe...

    ReplyDelete
  17. hahaa adoilah uncle ni kan ada2 seja hahaaa

    ReplyDelete
  18. uncle..
    kreatifnya mereka..

    hahahhaha..
    sian papa...

    ReplyDelete
  19. hehehe..whatever it looks, it still looked cool by anybody! :)

    p/s: i bought the necklace in kalimantan timur in last few months.

    ReplyDelete
  20. miahahahaha....Penuh sepit sanggul kat atas kepala!

    ReplyDelete
  21. hahaha..sanggul mak limah! oh ya..kemunting nama buah tu..mesti orang bandar ni sebab tu tak tau kemunting tu nama buah,,tak per..terlewat, sekurang2nya tau jugak.

    ReplyDelete
  22. Perggghhh, dr blkg mcm amoi.... Dr depan... Erkkkkk... Hahahaha

    ReplyDelete
  23. ok..mak limah sgt sanggul tu uncLe. *gelak eViL*

    ReplyDelete
  24. tenguk dr belakang tu mest semua ingat sanggul nenek glamer..

    ReplyDelete
  25. hahahhahhahaha tak terkata dah hahahha.

    ReplyDelete
  26. kehkehkehkeh... lawak ujung minggu...

    ReplyDelete
  27. gegirl uncle cantik tahu... tak nmpk uncle dah.... uwek :p

    ReplyDelete
  28. elok di sanggul sebab udah ghoper hantu kak limah

    ReplyDelete
  29. amboi hehehe
    boleh kongsi kelip rambut ngn anak-anak

    :D

    ReplyDelete
  30. ni bukan uncle gedek ni
    dah auntie gedek kahkahkahhh

    ReplyDelete
  31. perghhhhhhhh saluttttt....saya pon tak reti nak sanggut segala bagai tuhhh ;)

    ReplyDelete
  32. hahahahahaha..sib baik tak diletaknya riben rama-rama..hahaha

    ReplyDelete
  33. sakit perut tgk finishing dia... gud job ! shantek banget bro

    ReplyDelete
  34. hahaha..
    hasil kreativiti anak2.. ;)

    ReplyDelete
  35. e eh, patut 2 hari 2 malam cari tak jumpa..kat sini rupanya

    ReplyDelete
  36. dari belakang mcm nenek! ooppss!

    ReplyDelete
  37. Ahahahaaa...sakit perut gelak baca entry ni!! Adooiii

    ReplyDelete
  38. uncle,comel!!!heheh :) first time dtg sini :)

    ReplyDelete
  39. hahaha! uncle sempoi..

    thanks uncle wt nad gelak mlm2 masa ati tengah moody gle ni :)

    ReplyDelete