Followers

Thursday, November 17, 2011

November 17, 2011


Alhamdulillah... RM100 Schooling Aid. RM100 X 3 = RM300! 
(Now I can top-up broadband! ~ YEAY!) 

Kawan-kawan sudah ambil?

71 comments:

  1. wahh, nak topup broadband lagi..hehe, anak kita baru nak darjah 1 tahun depan la uncle..

    ReplyDelete
  2. bestnya
    buat bayar yuran la uncle
    hehhehhe

    ReplyDelete
  3. uncle,
    x baik mkn duit anak2..

    dosa tauuuu..
    anak2 mkn duit ayah dia x pe..
    tuh tanggungjawab n amanah..
    hehehehehe~

    ReplyDelete
  4. anak2 kt sblh mjeling tu =P

    xde anak lg la uncle..ehek2

    ReplyDelete
  5. Jgn buat sto beli rokok dah la haha.

    ReplyDelete
  6. Erm...pe benda Schooling Aid tu uncle?

    ReplyDelete
  7. Salam,

    Alahai, duit anak2 tuh, masukkan dlm savinglah..

    ReplyDelete
  8. rasenya RM300 tu tak cukup kan uncle?

    ReplyDelete
  9. owh, patot r mak cik jual nasi lemak cepat2 nak gi sekolah tadi...

    ReplyDelete
  10. Muahahaha..... Murah rezki ye... Smlm Kita dh amik unkel, rm100..... :D

    ReplyDelete
  11. uncle mengambil kesempatan d waktu kesempitan yer?? nk wat report kat Kem. Pelajaran lh mcm ni... ahaks!!

    ReplyDelete
  12. uncle mengambil kesempatan d waktu kesempitan yer?? nk wat report kat Kem. Pelajaran lh mcm ni... ahaks!!

    ReplyDelete
  13. err..sufiyyah belum masuk sekolah.. =p

    ReplyDelete
  14. ank sya baru tadika!

    huwaaaaa...

    byr broadband???

    nak kena uncle ni!

    ReplyDelete
  15. mana boleh topup broadband uncle, beli buku sekolah anak2 tau! heheheeeee..

    sekolah anak saya esok!

    ReplyDelete
  16. Anak saya tahun depan baru darjah 1.

    ReplyDelete
  17. oh dapat bantuan persekolahan untuk anak-anak ke uncle ?

    ReplyDelete
  18. baik belanja saya makan-makan

    ReplyDelete
  19. uncle... top up kan my broadband skali ye...hehe

    ReplyDelete
  20. sudah uncle.
    seratus je.
    anak sorang.


    .

    ReplyDelete
  21. anak baru tadika boleh tak? hehehe... next 2 year baru merasalah... anak kecik lagi.. tu pun kalau belanjawan tak berubah.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  22. Hoh! Duit anak tu abang Gedek!

    ReplyDelete
  23. belanja makan~cheras leisure mall~jom?

    ReplyDelete
  24. Semalam 100..Harini 100 lagi...Syukur sgtt doh ni...duit anak duit kita jugok ...tak gitu Gedek...

    ReplyDelete
  25. patut dapat rm400 , tapi disebabkan yang seorang tu bersekolah di sekolah Yayasan Islam Kelantan , so ....


    cuma dapat RM300




    resekiiii

    ReplyDelete
  26. haaaa... tak aci cenggitu tau..

    ReplyDelete
  27. topupkan jugak berokband madam rm30 hengget jek!

    ReplyDelete
  28. tetibe menyesal..asl x de ank 10 org...keh..keh..keh....

    ReplyDelete
  29. anak kita baru 3 tahun..hehehe..

    ReplyDelete
  30. sekolah anak saya dia kata nak bg tahun depan...apakejadahnya...budak dah masuk sekolah baru nak agih duit...bukan ke kerajaan bagi duit tu utk kurangkan beban beli perbelanjaan sekolah anak2...

    alahai sekolah anak ku...

    ter emo lak kat sini...

    ReplyDelete
  31. maknyernyer bolehlah tambah anak lagi bro...hahhahaa:)

    ReplyDelete
  32. Seronok tau tengok emak ayah datang sekali.Biasa mak2 je yang datang.Tapi kali ni ayah2 pun datang jugak. :D

    ReplyDelete
  33. ah! malang sekali tidak dapat....huaaaaaa!

    ReplyDelete
  34. peh

    ni baru duit sekolah
    belum duit raya lagi ye dak?

    rm200x3=rm600

    kaya, kaya.

    kahkah!

    ReplyDelete
  35. yipppiieee ... jom shopping!!

    ReplyDelete
  36. uncle ni pembulilah... tak baiklah...

    ReplyDelete
  37. anak belum lahir..ada kaitan ke?..he..he

    ReplyDelete
  38. kena dgr ceramah dulu sebelum boleh ambik kan?...

    ReplyDelete
  39. Uncle...bak mai sekupang dua, daddy tai dok pegang RM30000, sekelip mata settle bagi kat parent..hehehehe

    ReplyDelete
  40. hah..kali ni baju biru, bukan hitam kan? ke i yg rabun?

    ReplyDelete
  41. haha.. 300 banyak tu.. itu utk anak uncle la.. jgan ambik

    ReplyDelete
  42. hehe..tahu uncle gurau je tu..anak2 izan xsekolah betul lagi.eh ada ke sekolah olok2? hehe

    ReplyDelete
  43. tu mesti duit peruntukan persekolahan anak2 boleh buat bayor broadband.. sebab kerajaan dah tolong bayo duit persekolahan anak2 kann..

    eh 3 je ke, bukan 6? hihi..

    ReplyDelete
  44. baik uncle belanja kita, dapat pahala

    ReplyDelete
  45. Wahh..pokcik Kayo..Pokcik Kayo..hahaha

    ReplyDelete
  46. mencik, cik ina gak yg rugi, tinggal firdaus sorang yg sekolah.mencikkkkkk

    ReplyDelete
  47. uncle saje je kan. sebenarnya nak bgtau duit PIBG tahun depan dah selesai kan? hehehe

    ReplyDelete
  48. 30% untuk top up my berukband.. ^^

    ReplyDelete
  49. elehhhh Rm300 eksyennn... Saya anak 6 orang tauuuu...!

    ReplyDelete
  50. tak baik tau amek duet kanak2. haha

    ReplyDelete
  51. dah ambil dah uncle.. dekat sejam beratur gara-gara pihak sekolah baru nak pergi amik kat bank dengan diiringi oleh polis..

    saya sorang je.. jadi dapatler RM100.. Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  52. mee too...got RM300 !!
    yuhuuuuu, nak byr broadband lahh

    ReplyDelete