Followers

Friday, August 5, 2011

August 5, 2011

Big signage for those who always forget... (Okay, uncle terasa!)

LOCATION: Sekolah Sultan Alam Shah, Persint 1, Putrajaya

104 comments:

  1. Hah?
    Saya lupa doa buka puasa hari first puasa!

    ReplyDelete
  2. kalau Uncle bukak spek tu, lagi jelasss nk baca! ekekke

    ReplyDelete
  3. Terasa tp sedar tak pe...

    Jgn merasa tp masih sedar! Hehehe!

    ReplyDelete
  4. ada apa di putrajaya.makin kerap ke sana?

    ReplyDelete
  5. bagus betul, boleh mengingati orang yang selalu lupa

    *terasa jugak*

    ReplyDelete
  6. bagus nye..

    bagi refresh balik inagtan yg dah berabuk tu...huhuuuu

    ReplyDelete
  7. jarang angkat wuduk ke bang...?

    :p


    .

    ReplyDelete
  8. bagus jugak buat camtu...kadang2 kita ni selalu sgt lupa benda camni!

    terasa gak! huhuhuhu

    ReplyDelete
  9. kah3... gua pon lupe sokmo gak uncle

    ReplyDelete
  10. wah buat apa di sekolah sultan alam shah ? singgah jumaat ke ?

    ReplyDelete
  11. jangan terlupa terasa sudah ....naya.

    ReplyDelete
  12. Elok juga ada peringatan begitu...

    ReplyDelete
  13. tak perlu nak terasa
    ingatan yang baik tu...!

    ReplyDelete
  14. spek hitam itu menawan hatiku~ aww

    selamat berjumaat uncle~

    ReplyDelete
  15. solat jumaat pertama di bulan ramadhan
    :)

    ReplyDelete
  16. terus terlupa.. adoi... ketuk kepala sikit.

    ReplyDelete
  17. ekekekeek...kantoiii uncle selalu lupeee... :p

    ReplyDelete
  18. Human Being..Biasa lah pakchik...

    ReplyDelete
  19. lupe sekali sekala, x pe kot... hehehe...

    ReplyDelete
  20. ramainya umat, hari jumaat kan
    uncle, pakai spek lagi !

    ReplyDelete
  21. benda remeh temeh cenggini le org salu lupa

    ReplyDelete
  22. oklah tu..bukan org tua je yg pelupa..kihkihkih..

    ReplyDelete
  23. bagus dia letak kat situ..sekurang2nya blh baca dgn lafaz yg betul kan uncle

    ReplyDelete
  24. Betul tu. Adab mengambil wudhu jarang diambil berat.

    Nantik, bila doa tak makbul, sibuk marah-marah kat tuhan...

    ReplyDelete
  25. ingat-mengingatkan=amalan mulia lagi terpuji.. u r not alone my dear Uncle G. (>.<)

    ReplyDelete
  26. xpe uncle..lebih baik baru igt dari terlambat..^^~

    ReplyDelete
  27. doa makan confirm tak lupa punyeee.. hehehe

    ReplyDelete
  28. heheeeeee,

    saye pon terase gak ;)

    ReplyDelete
  29. oh marilah kita sama sentiasa ingat mengingati~~

    ReplyDelete
  30. tepi, tepi... pengerusi pibg nak ambik air wuduk

    ReplyDelete
  31. hahahaha... gedabak gila sign tuh... kalau ada yang x perasan lagi x tau la.. huhu~

    ReplyDelete
  32. aiseh...camner makcik pun leh terase gak nih...:)

    ReplyDelete
  33. jenguk blog kawan2 selepas berpindah ke rumah baru..sibuk sungguh ni..x menang tangan ni ha..adoi..penat weh..tahap seratos penat..

    ReplyDelete
  34. its ok... situkan byk foreiger mungkin... so kita sesama ingat satu sama lain...

    p/s: haish... sempat lagi nie....

    ReplyDelete
  35. 2 hari sudah puasa tanpa niat.... patutlah satu tu lapar semedang.... kui kui kui..... ittew terasa gak...

    ReplyDelete
  36. Assalamualaikum Yob Gedek, kot ada yg terbaca doa makan kot?

    ReplyDelete
  37. @EZAN IDMA

    lupa itu perkata orang tua...

    huhu

    ReplyDelete
  38. @sha a.s

    mana boleh....

    ni spek cari makan....

    ReplyDelete
  39. @tasekM

    wah wah wah...

    direct nya soalan!

    ReplyDelete
  40. @ORLANDO AHMAD

    lupa tu OK...

    sokmo tu yg tak boleh blah!

    ReplyDelete
  41. @h4ni3

    ye lah....

    ramai orang 'bergelimpangan' lepas solat

    ReplyDelete
  42. @Irwan

    manisia selalu marah tuhan kan?

    cheh!

    ReplyDelete
  43. @senyumSOYA

    maksod kamu terlambat tu bila mati?

    ReplyDelete
  44. @Muntos

    mana ada cikgu rambot panjang, weh..!

    ReplyDelete
  45. @Scarlett O'Hara

    oh, tidak...

    kebetulan ada kat situ time jumaat...

    ReplyDelete
  46. @lieynanilaz

    ingatan untok orang yang tak ingat...

    ReplyDelete
  47. @Khairul Antasha

    kecuali kalau tak pandai baca jawi...

    haha

    ReplyDelete
  48. @Mrs.Yie

    Semua nya tahap seratos...?

    rumah baru dah mop semua dah...?

    ReplyDelete
  49. @Bidadari Syurga

    Ha ah...

    mungkin jugak, kan....?

    Uihhh... mesti lah sempat

    ReplyDelete
  50. @Bidadari Syurga

    Oooo....

    bidadari pon kena puasa jugak, eh...?

    (terasa tu bagos..!)

    ReplyDelete
  51. Alamak niat wuduk, cik ina pun terasa,memang jarang nak ingat.

    ReplyDelete
  52. @Cik Ina Do do Cheng

    Hehe...

    papantanda tu khas untok orang macam kita...!

    ReplyDelete