Followers

Saturday, July 30, 2011

July 30, 2011

Hey, watch it! Kepala jangan main, okay..!

(LOCATION: aL-ikhsaN, Bandar Baru Bangi.)

68 comments:

  1. huh..jaga-jaga,uncle dah marah..

    ReplyDelete
  2. kasi potong tangan dia miahahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha sangat tepat gambar ni.. image trick :D

    ReplyDelete
  4. tak baek tol die tonyoh uncle

    ReplyDelete
  5. ni nak komen macam mana ni ...takut ke lain la pulak ...hahaha!

    ReplyDelete
  6. mcm teknik urutan kepala terbaru pun ada

    ReplyDelete
  7. bukan nak main kepala,
    nak urutkan je tu
    ahaa

    ReplyDelete
  8. uncle nak belikan kasut kat al-ikhsan utk sape tu? haha

    ReplyDelete
  9. pg esuk sy nak ke Yummy di BBB rasanya sebelah yummy tu ada Al Ikhsan..nnti sy cari org yg main2kan kepala gedek tu...

    ReplyDelete
  10. opppps...Garangnya Uncle!dia just nk tlg picit kepala uncle tuh.biar je la.
    lalallalallalala...

    ReplyDelete
  11. uncle, nanti luku dia balik. haha XD

    ReplyDelete
  12. dia nak tolong picit kepala tu! hehehehe

    ReplyDelete
  13. wah..macam kena gerudi ni uncle...hehehe

    ReplyDelete
  14. gedek nampak disitu muka sakit kepala kena tunjal. ekekek

    selamat berpuasa tuk gedek dan family ye.

    ReplyDelete
  15. the head is the sacred part...

    ReplyDelete
  16. hahaha
    tu sebenarnya gamba kasut ea uncle??

    haha

    ReplyDelete
  17. ke tolong urut kepala tuh..pakcik pening eh?

    ReplyDelete
  18. belikan ayu satu kasut dan 2 helai baju senam ya uncle

    ReplyDelete
  19. uncle jotos je kepala dia.

    ReplyDelete
  20. huhuhu... uncle nak tanya nie... berapa kali take photo nie?

    p/s: jgn lupa bayar zakat bulan depan... heeeeeeee

    ReplyDelete
  21. insyallah..ada bran..nanti saya cari dn berposing mcm uncle gedek:))

    ReplyDelete
  22. al ikhsan? beli kasut futsal ke yob?

    ReplyDelete
  23. mujoq dia tak tunjal2 kepala tu

    ReplyDelete
  24. @Freaky

    banyak kali shoot ni, baru dapat!

    ReplyDelete
  25. @JIJI YU

    mula mula nak kejas kat telinga...

    tak dapat!

    ReplyDelete
  26. @Azira Mohamad

    kalau picit, uncle nak pompuan je....

    ReplyDelete
  27. @Cik Ina Do do Cheng

    Haha!

    Dah lama tak guna perkataan tunjal...!

    Selamat berpuasa juga!

    ReplyDelete
  28. @Citarasa Rinduan\

    Wah.... semngat malaysia sihat ke ni....?

    ReplyDelete
  29. @Bidadari Syurga

    Banyak kali... ada la 6-8 kali!

    (bukan zakat lah... 'zakat fitrah')

    ReplyDelete
  30. @cek chun

    berani dia tunjal!

    Uncle garang tau!

    ReplyDelete
  31. uncle kene tinggi sikit. baru tepat kene lubang kelinge. ihihihi~

    ReplyDelete
  32. @gadisBunga

    Dah ekjas dah...

    tak dapat....!

    haha!

    ReplyDelete
  33. dia nak tolong sempukan rambut uncle tu

    ReplyDelete
  34. @aizamia3

    beng beng 2 kali je...?

    sebelah tangan satu la ni...?

    haha!

    ReplyDelete
  35. @h4ni3

    tak tau pulak boleh roger...

    kalau tau sure roger....

    next time...

    ReplyDelete
  36. hahahaha... kasi patah jari dia uncle!! hehehe...

    ReplyDelete