Followers

Thursday, July 21, 2011

July 21, 2011

"Hamba rakyat jelata, cuma..."

80 comments:

  1. nama jalan je bangsawan, nak selalu lalu situ semuanya rakyat biasa sahaja :-)

    ReplyDelete
  2. Org kebanyakan mcm kita masih layak berada di atas jalan bangsawan?

    ReplyDelete
  3. cuma tuan hamba adalah bangsawan :D

    ReplyDelete
  4. cuma...cuma ape uncle? habiskan ayat. haha (:

    ReplyDelete
  5. maka tiada perlu lah kamu patuh kepada penguasa-penguasa yang akalnya tiada.

    cewah~

    ReplyDelete
  6. Bangsawan tu - orang yang ada bangsa, ya? ;-)

    ReplyDelete
  7. cuma.. orang tak perasan saya kini di jalan bangsawan.. hikhikhik..

    ReplyDelete
  8. ahh~
    beta peduli apa?

    er. he. ^_^"

    ReplyDelete
  9. bukan uncle keturunan rajagopal ke? hehe...just kidding :p

    ReplyDelete
  10. uncle! mu kelah mu kelahhh...

    ReplyDelete
  11. eh, ni area mane eyh? x penah jmpe pn jln ni kt kl...hurmmm

    ReplyDelete
  12. hamba datang mengadap ....


    hari hari pulak tu

    ReplyDelete
  13. hamba pun rakyat jelata...hehehee

    ReplyDelete
  14. beta tak hingin melihat muka tuan hamba lagi di jalan ini! hanya bangsawan cuma . . :p

    ReplyDelete
  15. hamba pun sama.mana orang bangsawan tu, hamba nak lihat.

    ReplyDelete
  16. ~~~~UNCLE~~~~

    beta permmaisuri raja datang menjenguk

    Cuba teka siapa saya?

    ReplyDelete
  17. bangsawan.. abang kena sawan???


    heh heh

    ReplyDelete
  18. terima apa sahaja yang di berikan walaupun hati hamba hampa...

    ReplyDelete
  19. hamba hanyalah marhaen yang cuma layak menghuni lorong-lorong.

    ReplyDelete
  20. hehehe..tempat org2 bangsawan ehhh...uncle bangsawan la !!

    ReplyDelete
  21. cumaaaa....

    rambut saja macam bangsawan
    hehe...ada betuiii :)

    ReplyDelete
  22. cuma apa jebat..?? ayuh kita selesaikan disini...

    ReplyDelete
  23. Patik mohon agar jalan ini ditukar nama...kerana rakyat jelata tidak selesa...adapon nnt bila rakyat jelata melaluinya ditakuti menderhaka pula pada keturunan Bangsawan itu...

    ReplyDelete
  24. takpelah, amik berkat jalan pun dah kira ok la...hihi

    ReplyDelete
  25. bangsawan
    bangsa
    sawan
    awan
    angsa
    bang
    saw
    wan
    sawa
    ban

    ReplyDelete
  26. @delarocha

    Ha ah...

    tengok rumah belakang tu...

    ReplyDelete
  27. @Mommy Fara

    Jangan lupa, orang kebanyakan ada 'kuasa'

    ReplyDelete
  28. @pB

    mengadap kena tundok tahu!

    haha!

    ReplyDelete
  29. @DoodleLicious

    Hoi...

    dah macam 2 percubaan kamu buat... lepas ni apa?

    ReplyDelete
  30. @Eye_nee

    baik orang kaya raja medaleiar....!

    ReplyDelete
  31. @eLL

    mana ada bangsa wati

    bangsa bangsa bersatu ada lah

    ReplyDelete
  32. @mamaNoriz sini..

    Berkat jalan?

    Ni dah macam puja-puja pulak?

    Haha!

    ReplyDelete
  33. @Cikli

    ni nak suroh gua pilih ke ni...?

    ReplyDelete
  34. jalan bangsawan di kelilingi dgn sifat2 jalan yg bagus...hahahahaa (makmur, jujur, mewah dan ikhlas)

    ReplyDelete