Followers

Tuesday, July 19, 2011

July 19, 2011

"Bahasa JAPUN?"

110 comments:

  1. hehehe... jom kita belajar. :)

    ReplyDelete
  2. kahkahkah...

    yg ajar tu orang banjar gamaknya...



    .

    ReplyDelete
  3. Bahasa baku edisi Jepun kot..hehe

    ReplyDelete
  4. makcik nak belajar bahasa Uganda x lepas2 lg nih...
    seb baik bukan bahasa JAKUN die tulis..huhuhuhu......

    ReplyDelete
  5. kalau Jakun saya taulah! thehehe :)

    ReplyDelete
  6. Jom belajar Bahasa Japun abang Gadek. :P

    ReplyDelete
  7. kalau yg rumi pun dah salah...yg kononnya tulisan Japun tu agaknya betul ke? hihi~

    ReplyDelete
  8. hahaha

    japun?
    ampun pak ampun!

    barangkali ini orang indonesia tak ajar?

    ReplyDelete
  9. indonesi kot y mengajar..hehhehe

    ReplyDelete
  10. kat tepi jalan pun ok jek... terbaik la uncle...

    ReplyDelete
  11. yeah... uncle ajak kite belajar bahasa japun.. erk... japun..?

    ReplyDelete
  12. mungkin jawa + jepun = japun...

    biasa la... fusion... org suke cantum2 skang ni...

    ReplyDelete
  13. japun??
    da macam orang minang cakap :p

    ReplyDelete
  14. japun oh japun, jom belajar bahasa japun

    ReplyDelete
  15. uncle dok ganu ke???

    bahasa japunnnnggg tuh..hahahah :P
    ye jugak ek JAMES ALEX...jawa + jepun...JAPUN..hahaha

    ReplyDelete
  16. rasanya komen james itu macam ada kebenarnnya...jawa+jepun=japun....


    ini kalau betul2 macam mana bunyi ni....keh3

    ReplyDelete
  17. translet direct dari tulisan bawah tu kot

    ReplyDelete
  18. hehehehe. ade je idea abg gedek! nie....

    ReplyDelete
  19. setuju dengan tasekM. orang banjar sebut, bunyinya japun.

    ReplyDelete
  20. orang indon kok yang ngajaring...hehehehe

    ReplyDelete
  21. teringin nak gi jepun...hehe...

    ReplyDelete
  22. kebakuan terserlah!
    hahahahha

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum,

    Ohaiyogozaimas Gedeksan!

    ReplyDelete
  24. agaknya belajar bahasa
    jepun dulu2 kot...huhu

    ReplyDelete
  25. Japun???...untung ker tak belajar bahasa ni...cam cuak jer nak daftar..

    ReplyDelete
  26. bahasa baru??

    uncle kena pegi blaja tuh ;)

    ReplyDelete
  27. bahasa JAPUN tu macam mane pak gedek??

    hahah

    ReplyDelete
  28. mungkin typo error tu.."p" tukar ke "k" ?

    ReplyDelete
  29. watati watatemo? :-)

    *adik saya belajar Bahasa Jepun mase upper form. saya belajar Jawa je..

    ReplyDelete
  30. ohh...huruf 'E' kat keyboard advertiser tu rosak lah kot.

    ReplyDelete
  31. bahasa itu bukan jiwa kepada sesiapa ,ia cuma untuk di tuturkan

    ReplyDelete
  32. bahasa jepun tu berubah selepas kena tsunami baru2 ni...berselerak ayat2..

    ReplyDelete
  33. @kakcik

    Cikgu tu yang kena belajar dulu!

    ReplyDelete
  34. ha ha ha...bahasa baru kot...

    ReplyDelete
  35. @Ayuraza

    Haha!

    Gamu kite?

    James tu memang cekap!

    ReplyDelete
  36. @RepublicAku

    sebenarnya orang jepun pon tak panggil Jepun, kan?

    ReplyDelete
  37. @miloais

    jepon ada baku ke?

    banyak la kamu!

    ReplyDelete
  38. @h4ni3

    Kalau cikgu dia maria ozawa, nak la...

    ReplyDelete
  39. @Cikli

    area panjan jaya ni... dekat je dengan rumah wa...

    ReplyDelete
  40. @kocix!

    bahasa japon ni sama macam selipar japon!

    ReplyDelete
  41. @mizzura

    keyboard nak kena servis ni....

    ReplyDelete
  42. @blog-tips-kurus

    Apa pulak tu?

    Nanti uncle gugel translate...

    ReplyDelete
  43. @Faeez

    Bahasa pon ada baru?

    Macam kamus la pulak....

    ReplyDelete
  44. bahasa japun yang dibakukan..erkkkk

    ReplyDelete
  45. @Khairul Antasha

    Ataupon bahasa jepun yang di 'bakul' kan...

    haha!

    ReplyDelete
  46. hi uncle..

    seriyes.. saya pernah nampak advertisement nih.tapi ingat ingat lupa kat mana.. sebab pernah gelak ketawa ngan suami saya

    ReplyDelete
  47. @Cik Pah

    Kat Pandan Jaya ni...

    sama tak...?

    ReplyDelete
  48. @ct shah

    Jumpa kat Pandan Jaya....

    betol2 kat simpang sekolah....

    ReplyDelete
  49. hehe, mane orang melayu klasik kot xD

    ReplyDelete
  50. watashono wamaewa mastura desu

    ;)

    ReplyDelete
  51. sure ke dia boleh ajar bahasa jepun dengan betul?

    kekeke

    ReplyDelete