Followers

Monday, July 11, 2011

July 11, 2011

At the clinic with mrs wife. Takde sangkut-paut dengan pregnancy, okey!!

108 comments:

  1. hahaha

    ya ke tak ade sangkut paut uncle ni.
    malam masih muda.

    haha

    ReplyDelete
  2. ahahahha...sentap terus bace!

    ReplyDelete
  3. yeke takder sangkut paut dgn pregnancy elelelee...malu plak...keh keh

    ReplyDelete
  4. Kalau mrs masih muda apa salahnya. Man begin at forty not only blog begin at forty. Hehehe.....

    ReplyDelete
  5. Pehal tetment cam ragu2 jer...kalau sangkut-paut bau-bau bacang apa salah...bb boy 1 uncle..

    ReplyDelete
  6. kalau ye apa salahnya..uncle masih muda..hehe

    ReplyDelete
  7. hehehehe...kalau ada pun apa salahnya!

    ReplyDelete
  8. kalau bukan pasal pregnancy, then pasal ape...???

    ReplyDelete
  9. ahaha..ehem2..pestaim tgk anti ni

    ReplyDelete
  10. tu senyum2 jer..mesti berita gembira.. :D

    ReplyDelete
  11. letak gmbar autie elak kontroversi..heheh..(^^!
    gurau ja uncle..

    ReplyDelete
  12. adusss..gue baru jer nak tanya..igtkan appointment anc!

    ReplyDelete
  13. haha...ini macam ada "kemalangan" jer...:)

    ReplyDelete
  14. alah, okey ape kalo ade sangkut paut hahaha...

    ReplyDelete
  15. mungkin pregnancy isteri kedua (takder dalam gambar)

    ReplyDelete
  16. huhuhuhu....kalau ade..pe salah nyer...meriah sikit...huhuhuhu....g clinic pun pakcik series camni ek....

    ReplyDelete
  17. hahahaha apa la uncle ni..kalo pregnant pun pesalahnye kihkihkih

    ReplyDelete
  18. uncle malu nk ngaku bakal dpt anak lg..hehe

    ReplyDelete
  19. creative blog!!!keep on going bro..

    ReplyDelete
  20. jeng2...............

    harap2 semuanya okey

    ReplyDelete
  21. Kalau ada pun apa salahnya uncle...

    ReplyDelete
  22. kalo xde kaitan dgn prenancy abes ape uncle??

    ngeh3... saje sakat2....

    ReplyDelete
  23. life begins at 40. apa salahnya uncle...

    ReplyDelete
  24. Assalamualaikum Yob Gedek, ater...ngape rasa guilty semacam? Isy...isy..isy...

    ReplyDelete
  25. bila tgk muka akak, tak jadi panggil dia auntie. kan uncle? :p

    ReplyDelete
  26. kalo ada sangkut-paut pun apa salahnya beb...
    rezeki tu!
    hik hik hik

    ReplyDelete
  27. sebenarnya isteri muda yg kat buat checkup kan??



    tahniah~murah rejeki...

    ReplyDelete
  28. uncle gedek bedek ni...

    (bedek = tipu = bahasa org singapura)

    ReplyDelete
  29. sapa yg sakit uncle? mudahan baik2 semuanya

    ReplyDelete
  30. bro, jangan-jangan sesi kaunseling sebab lu dengan 2 perempuan semalam? haha

    ReplyDelete
  31. kalo dapat adik baru, tentu anak Uncle suka kan ???
    lalala...

    ReplyDelete
  32. Senyuman tu ingatkan pregnant.Sapa yang sakit ni gedek ke isteri?

    ReplyDelete
  33. @JIJI YU

    owh...

    dia ada banyak dalam belog ni

    ReplyDelete
  34. @Bigdaddyz

    Bro!

    kenapa kemalangan tu ada 'tanda'?

    haha!

    ReplyDelete
  35. @MOH KEMBARA

    guilty?

    Tidak bersalah sebelom dibuktikan, tahu!

    ReplyDelete
  36. @MULAN

    Biasa dengan perkataan bedek ni....

    Uncle sekolah rendah di JB!

    ReplyDelete
  37. @Cikli

    Haha!

    Takde sangkot paot dengan entry semalam!

    ReplyDelete
  38. @Cik Ina Do do Cheng

    isteri yang check up... pakcik teman je...

    ReplyDelete
  39. kalo ada pun apa salahnya..

    ReplyDelete
  40. tgk muka akak kt blkg..senyum.mesti bukan akak kan yg jumpa doc? ekekekekekekeke....

    ReplyDelete
  41. @ghost writer

    kamu tidak menyumbang kepada industri perubatan!

    ReplyDelete
  42. hehehhehe..

    kalo betul pon ape salahnye uncle..hehhehe

    ReplyDelete
  43. baru jer nak komen pasal pregnancy. hehe.

    ReplyDelete