Followers

Saturday, June 25, 2011

June 25, 2011

Guest #28

Uninvited guest... I think I'll name her 'Twitter' (jinak la pulak)

88 comments:

  1. tweet2~ hheheh..
    uncle!! burung apa? hehhe

    ReplyDelete
  2. Gedek... how you know its "her"? Is it because you are 'he" and treat it as "she" :)

    ReplyDelete
  3. hahahhahhahaha..
    black twit. boleh la tu.

    ReplyDelete
  4. bro bakal melakunkan watak hero dalam certa crow yang terbaru

    ReplyDelete
  5. hhahaa.. tweet... tweet... :)



    ^^

    ReplyDelete
  6. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ da ada haiwan peliharaan...ahahhahah~

    ReplyDelete
  7. sama-sama pakai baju hitam pulak tu. saje jer!

    ReplyDelete
  8. btw uncle....pic ni mmg cool...!!!

    susah kot nak dapat burung bertenggek kat bahu dan sempat snap. ihihi~

    ReplyDelete
  9. Twitter + Black = Twack
    Black + Twitter = Blitter
    Twitter + Hitam = Twitam

    ReplyDelete
  10. jangan lupa jemput i datang rumah u bila dah goreng burung tu....hehe

    ReplyDelete
  11. itu bukan tweeter...itu burung gagak.

    gua perasan sumting lah...lu pakai baju gelap je selalu.

    ReplyDelete
  12. skali die gigit telinga uncle cmne?heheheh...

    ReplyDelete
  13. agagagaga kemainnn .
    dah la blacky. siap 'her' plak.

    pakat dok tweet tweet lpas nih .

    ReplyDelete
  14. kalo kaler putih.mesti saya nak...hehehehe

    ReplyDelete
  15. twitter colour black ye! hehehehee

    ReplyDelete
  16. uikk...
    kang dia patuk pipi uncle lak..hehe

    ReplyDelete
  17. nape x taruk nama "suria baja hitam???" ekeke

    ReplyDelete
  18. bro...entah2 itu org suruhan kot...awas bro....keh3

    ReplyDelete
  19. Bukan senang mana2 burung nak jinak cam tu.

    ReplyDelete
  20. jinak-jinak merpati, bila nak pegang ia lari

    ReplyDelete
  21. dia suke ngn baju itam uncle kot (^_^)

    ReplyDelete
  22. dah rupa macam Brandon Lee dalam filem The Crow kita tengok bro ni. hehe.

    ReplyDelete
  23. nak NILAkan beliau jadi BIRU tak? :-)

    ReplyDelete
  24. @Kakzakie

    Sebab dia mempunyai mata yang menggoda!

    ReplyDelete
  25. @gadisBunga

    Sebenarnya kan... burong ni memang taknak lari....\

    heran la

    ReplyDelete
  26. @PK

    Gelap?

    I'm the Man In Black, tahu?

    ReplyDelete
  27. @Ieqa Rahim

    Burong tak gigit lah...

    Burong patok!

    ReplyDelete
  28. @sha a.s

    Suria baja hitam tu uncle...

    Hey! Kamu minat jugak?

    ReplyDelete
  29. @redsugarpaper

    Hahaha!

    Surat dah tak laku...

    Orang pakai email

    ReplyDelete
  30. @Cikli

    Gua pon belom kenal pasti ni merpati ke tak/...

    ReplyDelete
  31. @Jerry Ghazali

    Brandon lee tak boleh carik makan lepas ni...

    ReplyDelete
  32. @EZAN IDMA

    Burong ni tahu belas kasihan...

    haha!

    ReplyDelete
  33. elok plak dia duduk atas bahu..macam pasha sandal di bali..cuma uncle tak berpakaian kecik je :P

    ReplyDelete
  34. Pencinta hewan pulak dahhh....

    ReplyDelete
  35. gedek, cik ina nengok burung twitter tu kaler biru.jinaknya burung kat bahu tu..

    ReplyDelete
  36. @Cik Ina Do do Cheng

    Tuan punya bahu tu berilmu penuh didada!

    ReplyDelete
  37. the dead crow.poem a.samad said.

    ReplyDelete