Followers

Sunday, May 8, 2011

May 8, 2011

A funky meeting spot. On the floor at the corridor...
And some call it as 'lepak'

44 comments:

  1. : ai , lepak kat situ je ke uncle ?? ta rock laa . lepak laa kat kedai makan ke , mamak ke :P

    ReplyDelete
  2. style
    lama tak lepak2 kat kaki lime

    ReplyDelete
  3. main 400 cukup gu tu bro...

    ReplyDelete
  4. gimme any spot any time.. lets borak-borak

    ReplyDelete
  5. kawan uncle yg baju biru tua tu macam merajuk dgn uncle sebab tak ambik gambar dia betul2..he he he

    ReplyDelete
  6. @phee ungu

    Kat kedai makan ada cost lain...

    (ya, uncle kedekot)

    Haha!

    ReplyDelete
  7. @alien

    Sekarang lepak kat kaki berapa?

    ReplyDelete
  8. @Miss b

    Male juga bergossip, tahu?

    Haha!

    ReplyDelete
  9. @cek chun

    Topik apa?

    Politik, ekonomi, entertainment...?

    ReplyDelete
  10. @lily abd ghafar

    'Kecik kan mata, sebab tahan silau 'glow'....

    Hahaha!

    ReplyDelete
  11. @fifymeow

    Ha ah....

    Miting cerita masalah hidop!

    ReplyDelete
  12. @norh

    Yang baju biru tu memalu... BTW dia adalah peminat naruto tegar!

    ReplyDelete
  13. @Citarasa Rinduan

    Bukan sebarang koridor ni...

    Ini super koridor!

    Haha!

    ReplyDelete
  14. lepak sihat utk minda dan kesihatan....kah2...

    ReplyDelete
  15. i love lepaking at coridor.
    tapi dulu je la buat.
    skang kalau buat mungn ade yg tanya
    'brapa ringgit?'
    adeh.

    ReplyDelete
  16. @Bigdaddyz

    Tu la pasal...

    Bukan lepak mengumpat, kan?

    ReplyDelete
  17. @tupaimerah

    Ingatkan tupai lepak atas pokok..?!?!?!

    ReplyDelete
  18. salam, bro

    kerjaya mana yang lebih tua melacur atau melepak dulu..?

    ReplyDelete
  19. @b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

    Melepak dulu bro...

    Zaman batu orang takde kerja diorang melepak je la....

    (sumber = merapu)

    ReplyDelete
  20. bawak air teh sejug dua dgn biskut kering, 5 jam kemudian baru abis sesi lepas.. hehehe

    ReplyDelete
  21. kadang2 lepak gini lebih seronot.layan pulak kalau adayang bawk mangga muda dedah kicap cili..peergghhhhhh

    ReplyDelete
  22. macam tengah lawan main ceper je tu... hehe

    ReplyDelete
  23. @Queen

    Mangga muda?

    Taknak!

    Nanti time makan herot-berot muka! Masam!

    (Mentang2 kamu berbadan dua)

    ReplyDelete
  24. @kucingorengemok

    Ayoooo.... bagi muka la sikit....

    Kitorang tengah main pakau, lah...!

    ReplyDelete
  25. Tu candid ke, atau geng2 kat belakang tu 'dah siap posing gaya candid' ? ~haha

    ReplyDelete
  26. @Daddy Ziyyad

    Dah siap posing gaya candid...!

    Hahaha!

    ReplyDelete
  27. lepak atas lantai penat wooo..hehehe susah mau bangun tambah2 lepak sambil mengisi perut..ahhahaha

    ReplyDelete
  28. @Just Call Me Bitt

    Tau takpe.... Macam nak tercabot butang seluar tu!

    ReplyDelete