Followers

Monday, May 16, 2011

May 16, 2011

I'm thinking of owning a pet as a hobby... So, what do you think..?

65 comments:

  1. pakcik nak bela rimau kerr?? aummmmm

    ReplyDelete
  2. hahah!.kucing besau tu uncle..

    ReplyDelete
  3. Langkah permulaan, pakcik bela hamster dulu...ekekekeke

    ReplyDelete
  4. ini harimau malaya .. walau pun nama malaya , harimau ni bedal semua tak kira kaum

    ReplyDelete
  5. bela rimau... em ok kot
    misti banyak harta pakcik kat umah tu sampai bela rimau

    ReplyDelete
  6. dia lg besar dr uncle daa...camner nak buat pet

    ReplyDelete
  7. he was licking your shoulder! OMG!!
    hahaha

    ReplyDelete
  8. ..ermm..kasi nama tompok ..kalau sedare aku dia kasi nama bedoh walaupun bedoh tuh jantan..

    *owning a pet ..buying a superbike ..aand ETC..its a list of those who having a middle age crisis ..as i heard..somewhere..hurm??

    ReplyDelete
  9. cakar gedek lebih aummm dari cakar harimau.

    ReplyDelete
  10. rimau nampak lebih jinak lak!!!

    ReplyDelete
  11. alaa.. takmau la harimau btol, harimau jadian jadik la.. hehehehe

    ReplyDelete
  12. besar lagi takder ker..huhuhu..

    ReplyDelete
  13. aummmm..menyeramkan jek...hihi

    ReplyDelete
  14. woooooowww.... scary lol...

    ReplyDelete
  15. biar preity zinta je yang buat cakar rimau tu bro

    ReplyDelete
  16. uncle bela hamster, mesti uncle bertambah comel..ha ha ha

    ReplyDelete
  17. gedek, cik ina takut dia yang bela ko, dah terbayang -bayang dimata cik ina, sibelang tu sedang membelai-belai rambut ko. larikkkkk

    ReplyDelete
  18. hehehe...pakcik bole mintak pet tu ajar ngurut cakar rimau...keh..keh..keh...

    ReplyDelete
  19. kalau besor gitu,.
    takutlah nak jadikan haiwan peliharaan

    ReplyDelete
  20. @fifymeow

    Gajah lagi besar... tarzan bela...?

    ReplyDelete
  21. @Daddy Ziyyad

    One step at a time la ni...?

    Tak rock la...

    ReplyDelete
  22. @Republic Aku

    Hahaha...!

    Tapi mahal! Asik mintak top-up je...!

    ReplyDelete
  23. @alien

    Bila bela rimau, habis semua harta aku...!

    Mahal tu kos dia!

    ReplyDelete
  24. @Chereta Chenta

    Kalau macam tu buat tunggang, lah...?

    Menarik?

    ReplyDelete
  25. @tupaimerah

    Itu kira macam nak bermanja je tu....

    Kamu belom dengar dia 'Purrrrr' lagi....

    ReplyDelete
  26. @sabda kalam

    Krisis kewangan lagi lama dah bermula!

    ReplyDelete
  27. @pembaris

    Cakar Harimau?

    Lama tak buat, lah.... Hahaha!

    ReplyDelete
  28. @DeLancrettLurpak

    Yang ni bukan Harimau... Yang ni Hari-hari mau..!

    ReplyDelete
  29. @mizzura

    Kalau besar lagi nama dia dinasor...

    HAha!

    ReplyDelete
  30. @Zurae

    Seram?

    Kamu ni kata kat rimau ke uncle?

    ReplyDelete
  31. @Cikli

    Nanti gua bayang kan...?

    Rrrrrrrrr....!

    ReplyDelete
  32. @norh

    Geli pebang hamster, weh!

    Apa ni? Mat rock bela hamster? Bela la kelawar ke,,?

    ReplyDelete
  33. @Cik Ina Do do Cheng

    Kalau nak belai rambot, baik bela 'anak ikan'...

    Haha!

    ReplyDelete
  34. @Hantu Kak Limah

    Umor macam ni, tak mampu nak buat lagi...

    Uhuk uhuk uhuk...!

    ReplyDelete
  35. @Citarasa Rinduan

    Kita kadikan perhiasan peliharaan, je la...?

    Hahaha!

    ReplyDelete
  36. @Jamal

    Sesoai dijadikan makanan...?

    Aku la tu...! Haaaaaa!

    (ingat Jamal mana tadi...?)

    ReplyDelete
  37. erk ni lebih kurng nfsu rimau cm yg cik suha bitau dlm entry cik suha la kan???

    (^_^)

    ReplyDelete
  38. uncle
    cari pet yang kekecil dulu la.
    sian dah tak bertenaga nak cuci dan mandikan pet yg beso gabak ni

    ReplyDelete
  39. nanti org panggil Abg Rimau pulak. :D

    ReplyDelete
  40. saya konfius mana satu tuanpunya blog dan mana satu harimau..dua-dua nampak garang..hehe.

    ReplyDelete
  41. @suha

    Hahaha... betol-betol....

    Lebih kurang!

    ReplyDelete
  42. @cek chun

    Tu la pasal...

    Nak syampoo rimau ni mau 10 botol habis!

    ReplyDelete
  43. @gadisBunga

    Ada yang panggil Tok Rimau tu, nanti....!

    ReplyDelete
  44. wohoo...yg itu kalo dijadikan pet..bile die lapa die ngap kite nnti..bahaya~

    ReplyDelete
  45. @CaDLyNN

    Kalau tak jadikan my pet...

    Jadikan Teacher's pet...

    Hahaha!

    ReplyDelete
  46. salam kenal pakcik.LM dtg dr blog sis ayu.

    wahh nak bela rimau ke?huhu

    ReplyDelete
  47. @Lydia Miza(Aidyl Azim)

    Bela rimau, setelah rimau maybank dah tak de duit...

    Huhuhu....

    Hai...!

    ReplyDelete
  48. bela tak mau...kalau jenggah selalu mau la...

    ReplyDelete
  49. @Just Call Me Bitt

    Jengah?

    Kat Zoo, banyak....

    Rrrrrrr....!

    ReplyDelete
  50. Great idea! One of these should eat little ...

    ReplyDelete