Followers

Thursday, May 12, 2011

May 12, 2011

I'm sorry ma'am... I know I'm adorable, but please don't behave like this in the public... "Pakcik takut pakcik tak tahan..."

( To IJA ZAMBRY, Thanks for the compliment, babe! I appreciate that! )

26 comments:

  1. pak cik gilo yer...lupa makan ubat ni....mak cik oiii!

    ReplyDelete
  2. come on pakcik...

    belum masuk malam jemaat lagi..


    ~miahahahha

    ReplyDelete
  3. takpe...

    kita pejam sebelah mata je...


    ^_______~

    ReplyDelete
  4. amboi pokcikk... ada rasa teringin ye... itu luaran je semata mata tu.. hehe.. :)

    ReplyDelete
  5. tak tahan apa ye pakcik???? :o

    ReplyDelete
  6. patut muka harus ada senyum~he~~

    ReplyDelete
  7. apa yg tak tahan tu Uncle ???

    *sambil geleng pale*

    ReplyDelete
  8. perghhh pakcik serius beno mukanya

    ReplyDelete
  9. nasib ekk poster je tu... hehehe...

    ReplyDelete
  10. manjanya..


    untunglah nasib badan uncle gedek..hehe

    ReplyDelete
  11. amboi gedek mak de ke tu? sungguh nampak penyayang ye.

    ReplyDelete
  12. taktahan nak buang air ke?

    (sambil terkebil-kebil, buat muka innocent)

    ReplyDelete
  13. hehheheheheh...tp makcik lagi cantik..suke tgk makcik..heheh

    ReplyDelete
  14. wui! ambik gambar muka sendiri hari2....nasib baik muka aku tak ensem...


    kalau tidak aku lagi pemes..

    ReplyDelete
  15. salam bro

    " awak..kan malam jumaat ni , meh masuk tidur" kata puteri bunian kesah sendirian

    " nanti..nati tengah fikir..giliran awak ke..giliran yang lagi satu,sejak dua menjak ni kerap terlupa " kat gedek sambil menghitung bintang dilangit

    ReplyDelete
  16. " awak ,cepatlah masuk tidur,kan ni malam jumaat apa tunggu lagi" kata dot.dot dot

    "tengah fikir, sama ada giliran awak ke,atau giliran yang satu lagi" jawab gedek sambil memandang bintang di langit

    ReplyDelete
  17. woww..
    the rambot kinda sama.. phewitttt..

    ReplyDelete