Followers

Sunday, March 27, 2011

March 27, 2011

"Monster on road!"
I believe this is the Volkswagen Kombi T2 (1973–1980)

42 comments:

  1. perghh oldskool betol van tuhh...

    ReplyDelete
  2. dulu kat rumah ade kereta dutsen, tapi ayah dah jual kat keling besi.


    sekarang kat rumah ade honda civic "old" punye. bontot kontot.

    ReplyDelete
  3. wow!!!! i love that car. eh, leh jalan lg ker tu???

    ReplyDelete
  4. cuba uncle make up guna seni pakcik..confirm lawa..

    ReplyDelete
  5. wow. real monster, is in Sarawak, giant old busses, we call them dinosaurs.

    ReplyDelete
  6. VW Kombi tu kalau direpair & refurbished, memang enthusiast cari bro..

    ReplyDelete
  7. kalau kat sini, kombi ni mmg diorg jaga.. siap pasang langsir tauu.. bangga gile muka driver kombi tu..

    ReplyDelete
  8. letak bunga2 sikit,
    colourful paint..perhhh..
    ehh.. the kombi la uncle.
    not u

    ReplyDelete
  9. van chlorox ni...

    jurujual chlorox pakai skirt selalu dibawa dengan van ni dulu-dulu (70s)

    ReplyDelete
  10. uncle

    i found one in tumpat
    still strong on the road!

    kalau tak salah
    ada juga yg gelar VW ni,


    VOLKSWAGEN BANTAL?

    sebab rupa dia cegitu..

    eh?

    ...

    one of my dream classic car!

    :D

    .

    ReplyDelete
  11. mana pegi logo trademark van tu?

    ReplyDelete
  12. Hey gedek!
    Believe it or not, here in Brazil it is still produced (and sells a lot)!
    A good week for you bro!

    ReplyDelete
  13. Pergh..Khazanah classical Ni..susah mau jumpa sikalang oooo...

    ReplyDelete
  14. van ni boleh dut kan?..nak dut yabang la...

    ReplyDelete
  15. makcik suka kenderaan lama cam tu.boleh guna lagi ke?

    ReplyDelete
  16. kalo mekap tu mesti jadi rebutan

    susah da nak cari van olskul camtu.

    ReplyDelete
  17. teringin nak ada sebijik VW nih!

    ReplyDelete
  18. @Sab Buenoo

    Uncle tau honda civic bontot kontot tu...

    dulu harga dia belas-belas je

    ReplyDelete
  19. @norh

    Baru la hippies, kan?

    Flower Power!

    ReplyDelete
  20. @MATAHARI

    Ha ah....

    Bas bas tu ada 'hidong' kan? (tempat engine tu...)

    ReplyDelete
  21. @Chereta Chenta

    Memang... sesuai tak kalau pasang spoiler?

    ReplyDelete
  22. @Daddy Ziyyad

    Iye, bro... ada followers ni....

    Worldwide club members!

    ReplyDelete
  23. @DeLancrettLurpak

    Diorang pandai menghargai 'culture'...!

    ReplyDelete
  24. @cek chun

    Kalau letak bunga-bunga kat uncle...

    Alamat buat tebiat la tu...!

    ReplyDelete
  25. @Cikli

    Haha! Memang-memag!

    Keluar ahmoi pakai stokin panjang puteh!

    ReplyDelete
  26. @BonekadalamChermin

    Bantal? Ada juga yg panggin VW roti...

    Sukati la, kan?

    janji rock!

    ReplyDelete
  27. @Carlos Ribeiro

    Really? There must be a VW club there...?

    ReplyDelete
  28. @Eye_nee

    Dekat jalan chan sow lin ada stu .... bawak kicap!

    ReplyDelete
  29. @Cik Ina minat Do do Cheng

    Tak guna dah.... tinggal tepi jalan macam tu je....

    ReplyDelete
  30. @Chereta Chenta

    Kalau boleh pasang spoiler... yang ni la kita race...

    ReplyDelete
  31. @Myaby

    Sori...

    Mekap van ke mekan uncle?

    lllalalala

    ReplyDelete