Followers

Wednesday, March 2, 2011

March 2, 2011

'Bapa ku...'
In that case... can I change my surname?

43 comments:

  1. kalau macamtu kita adik beradik lah~~haha~~

    gedek 'rahman putra' al haj~

    ReplyDelete
  2. ...Aku anak yg dimerdekakan oleh dia..tiada talian darah waima talian hayat...cuma ada talian silaturrahim...

    ReplyDelete
  3. patot enchek gedek pakai spek mcm tu gak....barulah like father like son..ahaks

    ReplyDelete
  4. pas ni kena panggil tunku gedek? no no no cian atuk mahbob ma

    ReplyDelete
  5. bukan tukar surname bro, kena tambah tunku kat depan.
    tunku gedek!...

    ReplyDelete
  6. Bapak mu , atok sedara ku jua... (",)

    Kena cukur janggut tu dulu, baru la sama...

    ReplyDelete
  7. separuh azam belum tercapai.

    itu "bapak kita" lahhhhh~

    ;p~

    ReplyDelete
  8. sila potong rambut - tukar spek
    pakai songkok also ye!
    hehehehe

    ReplyDelete
  9. bapaku..lain mak, lain bapa..hahaha..

    ReplyDelete
  10. merdeka! merdeka! merdeka! *tetiber

    ReplyDelete
  11. hye uncle..!

    pheeww~

    tinggal laungkan merdeka je..

    ReplyDelete
  12. Bapak En Gedek dengan bapak saya ada sedikit persamaan...

    ReplyDelete
  13. saya patriotik uncle. terus teringat citer Hati Malaya. terus rasa nak nagis. sob2!

    ReplyDelete
  14. Bro patut berposing sambil pakai songkok tinggi yg senget..

    ReplyDelete
  15. gedek , tiba-tiba je, ogos belum sampai jiwa merdeka ko tiba -tiba meruap -ruap.Something wrong somewhere ke? Atau tiba-tiba Bapa kemerdekaan bermain dalam mimpi ko?whatever.

    ReplyDelete
  16. sile togelkan dagu anda.. dah nak serupa dah tuu.. hehehe

    ReplyDelete
  17. @h4ni3

    Tekezut! Mula-mula baca 'atok lu'

    ReplyDelete
  18. @bujal X

    Benar wahai Bujal X 'rahman putra' al haj~

    ReplyDelete
  19. @Anonymous

    Seharosnya! Atok mahbob ok je...!

    Haha!

    ReplyDelete
  20. @Cikli

    Beta pon bercadang begitu wahai tunku cikli

    ReplyDelete
  21. @shearasol

    Cukor janggot? Cukor bulu kaki je lah....

    ReplyDelete
  22. @miloais

    Tukar spek = ok
    Pakai songkok = ok
    Gunting rambot... = Gila?

    ReplyDelete
  23. @pembaris

    Kita semua anak bangsa malaysia! kan?

    ReplyDelete
  24. @gadisBunga

    Songkok tinggi senget? Macam R Azmi, daaaa...!

    ReplyDelete
  25. @Cik Ina minat Do do Cheng

    Sebenarnya gambar tunku ni tertampal kat belakang bas... kebetulan dia berhenti dekat pakcik... apa lagi...

    "Assalamualaikum, pak... boleh saya bergambar dengan tunku?"

    Ujar saya...

    ReplyDelete
  26. @DeLancrettLurpak

    Serupa... cuma saya berwarna... dia tak...

    ReplyDelete
  27. uncle!!


    arghhhh!!
    kenapa uncle tak senyom sikit??
    bia jaw-line tu appear!


    dah hampir dah uncle
    hampirrrrrr


    al-gedek!


    .

    ReplyDelete
  28. @BonekadalamChermin

    I'm trying...
    I'm trying....

    Hmmmmpppphhhhh.....!

    Hmmpphhhh... bweeekkkk!

    ReplyDelete