Followers

Tuesday, March 15, 2011

March 15, 2011

If anybody dare to ask me... "Eh... uncle, which one are you?"
I will simply kill...!!!

65 comments:

  1. pakcik !mana satu kamu?hahaha

    dalam bm xpe kan?

    ReplyDelete
  2. jangan bunu saya.. tapi muncung bibir dan renungan mata tu seakan sama dengan pakcik pulak...

    ampun pakcik..

    ReplyDelete
  3. why so sad my simian fren?

    *he~~~bukan pakcik tahu!

    ReplyDelete
  4. ok2..saya tanya dalam hati jer.. :P

    ReplyDelete
  5. saya dah lama perhatikan, Abraham Lincoln ada iras iras mcm yang dibelakang bro tu kan??? ekekekeke

    ReplyDelete
  6. i won't ask.. definitely you're the one at the back.. so cute..!


    eerrrkk...!

    ReplyDelete
  7. Gedek belakang tu monyet ke? cam mana boleh tak soalan tu?

    ReplyDelete
  8. rambut macam sama :)

    uncle ni kelakar dalam serius lah!

    ReplyDelete
  9. Kenapa Pakchik nampak sedih dlm gamba hari ni...oooppss..sori saya tak perasan yg pakcik ada didepan..

    ReplyDelete
  10. my 3y.o doter asked..
    'mummy.. monyet tu kacau uncle ker?'

    hehe

    ReplyDelete
  11. wow. what a beautiful older version of yours at the back!

    mana buat?

    :p

    ReplyDelete
  12. Another mirror effect?

    D'ayo

    ReplyDelete
  13. darwin sempat tengok gambar ni...??

    ReplyDelete
  14. tang pipi tak sama. ekekekeke~!!!

    ReplyDelete
  15. nampak kiut bila bro pakai kostum tu..errkk!!


    larikk..!!

    ReplyDelete
  16. err uncle. :D



    *tak sampai hati nak tanya. :))

    ReplyDelete
  17. hahaha..nak gelak je..xmoh tya soalan..nti kena kill..kill..

    ReplyDelete
  18. uncle

    today, the reflection is
    TRULY LIED!!


    ahah!


    .

    ReplyDelete
  19. why so serious ?

    tak samalahhh, sama tang bulu aje, wakakakakakkakak

    ReplyDelete
  20. never know you know charles darwin personally.

    ReplyDelete
  21. kite bak0r die uncle..
    bak0r !!!~

    ReplyDelete
  22. uncle!

    ska takkan tanya macam tu..

    tapi ska kata..

    uncle dengan dia sama2 kiut. ki3

    ReplyDelete
  23. uncle memang kreatif..

    ada aje idea dia..heheh

    ReplyDelete
  24. errkk uncle.. errr whos behind u? ur friend ke? isshhh.. soalan tu boleh tak? hehehehe... ;p jangan marah ye uncle.. :)

    ReplyDelete
  25. @redsugarpaper

    pakcik yang sedang kejar kamu sekarang! baik kamu lari!

    ReplyDelete
  26. @bujal X

    Pakcik tak tahu... refuse to tahu!

    ReplyDelete
  27. @Daddy Ziyyad

    Komen yg agak intelligent... syabas!

    ReplyDelete
  28. @Cik Ina minat Do do Cheng

    Soalan yang ada belas kasihan selepas pakcik di hina...

    ReplyDelete
  29. @rin

    Alahai.... monyet ada bulu...

    bukan rambot, lah...

    ReplyDelete
  30. @h4ni3

    Blogwalk dengan anak-anak...? Wah ! Quality time tu!

    ReplyDelete
  31. @Anonymous

    HAhaha!

    Bukan mirror...

    CLone effect...

    ReplyDelete
  32. @Chereta Chenta

    Kamu memang cari 'bola tanggung' nak balas dendam...

    ReplyDelete
  33. @pembaris

    Darwi base pada gambar ni.... sebenarnya

    ReplyDelete
  34. @gadisBunga

    Mata sama hitam... pipi lain-lain...

    ReplyDelete
  35. @Dee

    Tak kill...

    Bakar je... bakar je....

    ReplyDelete
  36. @DeLancrettLurpak

    Eh? Kamu refer pada bulu yang mana ni...?

    erk?

    ReplyDelete
  37. @b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

    Yang pandai mengetuk papan kekunci....

    Aku kunci mulut kamu!

    ReplyDelete
  38. @solo molo

    Bakar uncle ke bakar monyet....?

    Tak jelas ni...

    ReplyDelete
  39. @Myaby

    'Paaaang..!'

    (pang manja, je...)

    ReplyDelete
  40. @skandaLdariLangit

    Sekurang2nya komen kamu buat uncle tersenyum...

    :)

    ReplyDelete
  41. @cikceriacorner

    Kamu jujur...

    Terima kaseh...

    Tapi jangan jujur sangat... nakal sikit

    ReplyDelete
  42. @kella

    Belakang uncle ni sebenarnya member yang uncle hantar untok gigit kamu....

    ReplyDelete
  43. hahaha just nak tanya wat the hell is he doin there?

    ReplyDelete