Followers

Wednesday, February 9, 2011

February 9, 2011

Not in the mood for outdoor... Better stay indoor with my desk jobs..!
Now... where is that 'fast delivery' number...?

16 comments:

  1. apa tuh 'fast delivery' number?

    huhuhu~

    ReplyDelete
  2. susah nak agak makcik no berapa.

    marah nampak.ini memang serius, bukan perkara main-main. Boleh makcik tahu ko tengah tunggu sapa.

    ReplyDelete
  3. release the kraken!!

    arrrr!!!

    kartun kat belakang tu sapa lukis?

    ReplyDelete
  4. PISTACHIO : Tu nombo untok orang-orang pemalas!

    ReplyDelete
  5. CIK INA MDDC : Ini belom marah la gi ni... ini baru warm-up...!

    ReplyDelete
  6. MAKDARA T : KEPSI? Hahaha! Firs time dengar... Hahaha! Thank you for the inspiration...

    ReplyDelete
  7. BUJAL X : KRAKEN!

    Kat blakang tu actual poster yang orang buat prektis menembak kat padang tembak...! Aku framekan...

    ReplyDelete
  8. bagus gak sesekali dok indoor.
    boleh putihkan kulit balik. heheh~

    ReplyDelete
  9. GADISBUNGA : Komen saudari membuat kulit pipi uncle merah la pulak...!

    ReplyDelete
  10. salam bro,
    stail hari ni macam raja-raja dulu nak beradu la pulak...

    ReplyDelete
  11. sama laa saya dalam mood marah jugak ni..hehe

    ReplyDelete
  12. i am so lazy
    just shoot me


    ...

    hihi

    uncle, why so messy??
    what delivery been delivered?


    .

    ReplyDelete
  13. CIKLI : Kau macam tau-tau je... gua memang keturunan darah raja...! = Raja Lawak!

    ReplyDelete
  14. PENA M : Marah sampai nak minom darah...?

    ReplyDelete
  15. BONEKA DC : Mat rock tua kena la messy sikit... baru ngam!

    Delivered? It came in a flat square box...!

    ReplyDelete