Followers

Sunday, February 27, 2011

February 27, 2011

All geared up and ready to rock and roll to the school 'gotong-royong'!

51 comments:

  1. kene tambah rantai besar...baru rock! ahaks!

    ReplyDelete
  2. halamakkkk

    ada rupa antu cine yg lompat toing! toing! tu lah...

    tempek satu kertas-kuning-tulisan-merah kat dahi dia.. pappp! :D

    ReplyDelete
  3. Uncle, kalau ada lambang bintang tiga kat topi tu baru cara! hiks

    ReplyDelete
  4. amboih,

    yang krusi meja kt blakang tue utk lupus ke?

    ReplyDelete
  5. syabas bro, tahun depan naik pangkat jd pengerusi pibg

    ReplyDelete
  6. kurang aksesori la uncle...kain jurai2 kat depan muka tu is missing. huhuhu~

    ReplyDelete
  7. Ni nak gotong royong ke nak jadik komunis, heheheh..

    kasi potong kapara!!!

    ReplyDelete
  8. wow.bergotong-royong disekolah.cool.

    ReplyDelete
  9. sekali tengok macam orang eskimo laa..hehe

    ReplyDelete
  10. @Chereta Chenta

    Rantai besar tu rappers... rukan rockers...! Huhuhu...

    ReplyDelete
  11. @h4ni3

    Haha! I know that hantu! Lompat tangan ke depan! Kuang kuang kuang!

    ReplyDelete
  12. @norh

    Pedang mana ndak? Pedang samurai atau pedang shaolin..?

    ReplyDelete
  13. @Sutera_suci

    BIntang tiga tu ada... tak pakai nanti kena tangkap!

    ReplyDelete
  14. @MasZuber

    Ya betol... Macam biasa dengan kerja2 seumpama nih...?

    ReplyDelete
  15. @Adinda Amy Sensei

    Komunis dah angkat senjata... tapi bukan bererti kalah, tau?

    ReplyDelete
  16. @Cikli

    Takde nya de...! Aku ni 'awak-awak' je...!

    ReplyDelete
  17. @gadisBunga

    Komen GB buat airmata uncle berjurai-jurai...! Huhuhuhu....

    ReplyDelete
  18. @DeLancrettLurpak

    Zalim! Errr... kalau potong kepara kita boleh buat masak apa? Kari kepara orang...?

    ReplyDelete
  19. @Pena Marhaen

    Haha! Komunis aku jangka! Tapi Eskimo memang luar jangkaan...!

    ReplyDelete
  20. gedek gedek, makcik respect ko rajin nak mengotong royongkan diri.Baru makcik tahu ada topi khas untuk gotong royong.

    ReplyDelete
  21. Salam Yob Gedek, ingatkan nak naik kapaterobang kamikaze...banzaiiiii!

    ReplyDelete
  22. macam duk kat moscow jer bro...

    bintang 3 dulu pun pakai macam tuh jugak..haha

    ReplyDelete
  23. salah topi ke salah backgroud ni ek? patut background hutan dengan tagline "mari berjuang!"kehkehkeh

    ReplyDelete
  24. sunburn kat leher pedih pulak nak mandi...

    ReplyDelete
  25. @Cik Ina minat Do do Cheng

    Topi khas? Kah kah kah! Topi ni bawak memancing pon OK...!

    ReplyDelete
  26. @MOH KEMBARA

    Banzai.... Eh.. tak pernah sampai jepon lah... teringin..!

    ReplyDelete
  27. @ghost writer

    Bintang tiga sekarang dah tiada... Sama dengan bintang RTM!

    ReplyDelete
  28. @anOOan

    Masok hutan? Tak nak! Takot ular!

    ReplyDelete
  29. @pembaris

    Haaaa...! Tu lah sebab nya pakai topi ni... brilliant, kan?

    ReplyDelete
  30. En. Gedek mcm komander kuminis melaya..

    ReplyDelete
  31. @bujal X

    Macam ninja ke? Dari puak yang terbuang!

    ReplyDelete
  32. hahahahaha..ur funny side is taking over? this is good progres!

    ReplyDelete
  33. @Irwan

    It's my dark side, actually... huhuhu

    ReplyDelete
  34. gotong-royong and that hat?

    tak pahammmmm.... hahaha!

    ReplyDelete
  35. gotong royong pibg sekolah yeh`?

    topi tu menarik perhatian :)

    ReplyDelete
  36. uncle


    ni dah macam laksamana cheng ho pun ada ni!!


    :D


    macam macam hal la uncle ni!



    .

    ReplyDelete
  37. @cikceriacorner

    Rajin/??? Takde la sangat.... tunjuk rajin je!

    ReplyDelete
  38. @cek chun

    Banzaaiiiii! Errr.. pinjam pedang?

    ReplyDelete
  39. @TheRebelKid/PrmpnDkwtMrh

    Hanya topi ni yang dapat melindungi rambot uncle dari terkena cat....

    got it? :)

    ReplyDelete
  40. @Catherine-

    Topi ni bukan saja menarik... ia juga 'pemanis' untok saya! Haha!

    ReplyDelete
  41. @BonekadalamChermin

    Laksmana cheng ho la pulak...!

    Kamu ni yg matcham-matcham hal...!

    ReplyDelete
  42. Ini gotong-royong ke sibuk ambik gambar jer nie..

    ReplyDelete
  43. @shearasol

    Syyyyhhhhh... jangan bagi tau orang! Rahsia kita!

    ReplyDelete
  44. if that's the case, i prefer ur dark side...can we see more of him?

    ReplyDelete