Followers

Monday, January 10, 2011

January 10, 2011

'A very old boy'
(Monday is a terribly boring day...! Shall I say more?)

13 comments:

  1. no need to say more. i got u. huhu~

    ReplyDelete
  2. Salam Yob, ngape eh selalu Monday org jd busan? Dulu Yong koje kat satu NGO tak sabor2 nak gi koje...sonok! Depends on what type of work U are doing I reckon. Tu bibior pun herot, tahap busan giler kot Yob?

    ReplyDelete
  3. awat ni...macam tengah tension je...

    ReplyDelete
  4. GADISBUNGA : Terima Kasih kerana memahami...

    MOH K : Ye lah kan... kadang2 semua benda ni hanya 'persepsi' je kan?

    TUPAIMERAH : I felt your 'feel'... Thanks babe...!

    ROSLAINI : Bosan boleh membawa kepada ketegangan fikiran...! Tulun!

    PENA M : Macam mana dengan negeri yang cutinya pada Jumaat & Sabtu? Sunday blues?

    ReplyDelete
  5. KULUPSAKAH : Gua ada jengok jugak... macam tak bergerak je? Bro... Annur apa khabar?

    ReplyDelete
  6. hihihi

    but sometimes
    arrow hit doesnt mean 'kill'

    :)

    ReplyDelete
  7. u.. real ke tu tampal or pic arrow tu kat belakang u.. hehehe macam real masuk kepala u hehehe..cool

    ReplyDelete
  8. BONEKA DC : Ya... sebab arrow tu di panah oleh arjuna...!

    YAN : Step 1: Potong compact foam buat bentuk arrow. Step 2: Potong dua arrow tersebut. Step 3: Selit arrow tu pada bingkai cermin mata. Presto!

    ReplyDelete