Followers

Friday, July 3, 2015

July 3, 2015


Pergi masjid awal. Mata tercari-cari namun tiada.
Eh, terlupa. Bulan puasa mana ada orang sedekah pisang...!

#malu




Thursday, July 2, 2015

July 2, 2015


Jom menderma!

(Pesanan khidmat masyarakat ini dibawa khas untuk anda oleh BB@40)

:D




Tuesday, June 30, 2015

June 30, 2015


Basuh kereta, dapat hadiah... Basuh kereta, dapat hadiah...

Cukup! Uncle taknak hadiah!!!! :(



Monday, June 29, 2015

June 29, 2015


Bulan puasa ni, tengok lipas pun nampak macam kurma....

Huhuhu.....


Sunday, June 28, 2015

Saturday, June 27, 2015

June 27, 2015


♪ ♫ Bangau oh bangau, kenapa engkau kuuu...
...uuurang ajar tu patuk kepala aku♪ ♫ 





Friday, June 26, 2015

June 26, 2015


Di luar tulis pasar miniDi dalam kilang percetakan.

Inilah yang dimaksudkan dengan "Jangan menilai buku berdasarkan kulitnya."

#keliru




Thursday, June 25, 2015

June 25, 2015


Sepatutnya diterjemah begini... "Pelawat yang dikasihi..." Barulah selari dengan bahasa Inggeris tu, kan?

(Dah macam surat-surat cinta pula gamaknya! Baahaha!)





Wednesday, June 24, 2015

June 24, 2015


Peribahasa moden :

"Umpama lampu sorot yang tergantung pada kabel yang reput"

Maksudnya : Kalau lampu tu terjatuh di atas kepala, sakitnya tuhan saja yang tahu...