Followers

Saturday, December 20, 2014

Friday, December 19, 2014

December 19, 2014


Papan tanda ini nampak macam coli terlentang atas lantai kan..?

(...atau hanya otak uncle yang terlebih  nakal  kreatif...?)




Thursday, December 18, 2014

December 18, 2014


Bersungguh-sungguh pakcik ni nak berselfie dengan uncle... 
...hingga merah-merah muka! Baahaha...!

(Comel bukan senyuman pakcik tu..?)


.

Wednesday, December 17, 2014

December 17, 2014


Tips untuk mengeringkan rambut dengan cepat.
~ Minta tolong encik di belakang 'blow' kan...!"

(...berdesing telinga, okey!)




Tuesday, December 16, 2014

December 16, 2014


Tips untuk menyejukkan badan pada musim panas.
~ Tumpang berdiri di belakang lori ais! "Ahhhhh, nyaman!"

(Kalau nak ekstra sejuk, curi masuk dalam lori dan tutup pintu!)




Sunday, December 14, 2014

December 14 2014


Belum nyanyi... Baru rancang nak nyanyi... hujan pun turun..!! Teruk sangatkah suara uncle ni?

Hmmm... tak merasa nak berkaraoke percuma di rumah pengantin..!



Saturday, December 13, 2014

December 13, 2014


Nampak tak hantu? Nampak tak hantu..?

(...siapa yang jawab baju hitam tu hantu... uncle cekik sampai mati..!!)




Friday, December 12, 2014

December 12, 2014


Akhirnya... berjaya mengumpul keberanian untuk memotong rambut... walaupun sedikit cuma. Bak kata orang, "sedikit-sedikit, lama-lama gondol..!"

(...terima kasih aunty kerana bayarkan... hehe)




Thursday, December 11, 2014

December 11, 2014


Ha! Kan dah keliru yang mana satu unlce yang mana satu gambar? 
Sama bukan? Sama bukan? (...tolonglah jawab sama... hu hu hu...)

#rayuanku