Followers

Sunday, August 28, 2016

August 28, 2016


Dilarang menghisap rokok semasa memakai topi keledar 'full face'..?

(…betullah tu… Itu sama macam bunuh diri, tu…! Baahaha…!)







Saturday, August 27, 2016

August 27, 2016


Hamboi?! Syampu 'si dia' lebih hebat dari syampu uncle..?! 

Ini yang rasa tercabar, ni..!





Friday, August 26, 2016

August 26, 2016


Angin yang sesekali bertiup kencang membuat rambutku berterbangan manja disapa nyaman petang…

(Dah nampak macam puaka pun ada! Acah-acah bahasa novel, konon….)





Thursday, August 25, 2016

August 25, 2016


"Mamanda menteri! Beta ingin sarapan sebentar"

"Kau, kau, kau dan kau tunggu di sini…!"






Wednesday, August 24, 2016

Tuesday, August 23, 2016

August 23, 2016


Kenapa orang suka gantung benda yang comel di tempat yang tak comel macam ni?

Kawan‐kawan mesti pernah terjumpa…. kan?


#TakFaham





Monday, August 22, 2016

August 22, 2106


Uncle sengaja keluar lambat pagi tadi kerana nak menonton acara penutup sukan Olimpik Rio 2016. Cantik dan hebat. Terpesona!

(…ada sesiapa yang 'buat perangai' macam uncle ni, pagi tadi? Okey... #Gimifai )






Sunday, August 21, 2016

August 21, 2016


Ini tasik rekreasi, dik. Mana boleh memancing di sini…

(…tapi kalau dapat lebih, sedekahlah pada uncle seekor‐dua… hehe) 






Saturday, August 20, 2016

August 20, 2106


Tak mengapalah, kamu semua tengoklah. Uncle ni orang tua. Boleh sakit jantung tengok! 


(Memburu emas pertama di Sukan Olimpik Rio 2016, 
Datuk Lee Chong Wei (Malaysia) vs Chen Long (China)

#MalaysiaBoleh





Friday, August 19, 2016