Followers

Tuesday, October 21, 2014

October 21, 2014


Ini baru betul-betul 'taiko'...! 
Parkir sehingga makan separuh jalan. 'Orang lain' pula yang terpaksa mengelak...! 

('Orang lain' tu termasuk uncle sebenarnya..., tu yang bengang tu! Baahaha!)





Sunday, October 19, 2014

October 19, 2014


"Bang! Tolong tengok, saya tutup tak pintu peti ais, tadi...?

Berjalan lesu ke dapur. "Okey, tutup!"

"Alang-alang di dapur tu, tolong bawakan saya air sejuk segelas?!" (Sambil gelak nakal.)

"Cheh! Terkena aku!" (Cakap dalam hati...)






Saturday, October 18, 2014

October 18, 2014


Apa yang cuba dimaksudkan di sini..?

Kerja paip? Paip kosong?

...atau kerja dalam paip yang kosong...? Baahaha...!




Friday, October 17, 2014

October 17, 2014


Cerita pagi tadi... Berpeluang berdua-duaan bersarapan dengan 'buah hati'...

#sayangayah




Thursday, October 16, 2014

October 16, 2014


Hebat tak? Unlce boleh memandu sambil mata tertutup rapat! Jangan tiru! BAHAYA!

...okey uncle tipu... uncle duduk di tempat penumpang, sebenarnya! Baahaha!






Wednesday, October 15, 2014

October 15, 2014


Budak lelaki memang suka dengan sarung buah macam ni... mesti nak sarungkan di tangan dan berlagak sebagai adi wira...!

Eleeeh... kamu semua pun pernah buat, kan? Tak mengaku konon...!




Tuesday, October 14, 2014

Monday, October 13, 2014

October 13, 2014


PERIBAHASA LAMA
Jika tiada angin, masakan pokok bergoyang.

PERIBAHASA BARU
Jika tiada aci berdiri dalam pokok sedang memetik bunga, masakan pokok bergoyang.

(...sumpah! Uncle sangkakan gempa bumi tadi..! Baahaha!)





Sunday, October 12, 2014

October 12, 2014


Menyeramkan! Waktu uncle sedang mencuba-cuba untuk merakam gambar sampah di belakang... tiba-tiba uncle rasa seperti bahu uncle dipijak...! Pelik, pelik....


#photobomb