Followers

Saturday, April 25, 2015

April 25, 2015


Hei! Tak suka betul lalu lebuhraya berbumbung ni. Nak berselisih kereta pun tak lepas. SEMPIT! 

(Tapi kereta tolak, lah...)




Friday, April 24, 2015

April 24, 2015


Baahaha! Siapalah yang membuat onar meletak papan tanda 'untuk disewa' pada jamban!




Thursday, April 23, 2015

April 23, 2015


Eeeee!  "Tak aluuu." Nampak alur punggung!

(Klik gambar untuk imej yang lebih jelas. Hmmm... mahu ramai yang ketumbit hari ni...! Baahaha!)



Wednesday, April 22, 2015

April 22, 2015



(Hari ni uncle terpaksa mengembara jauh sedikit untuk foto selfie ini. Ada yang nak kirim apa-apa?)





Tuesday, April 21, 2015

April 21, 2015


Kepada puan isteri

Selamat hari lahir yang ke... 'ADOI...!' (kena cubit)





Monday, April 20, 2015

April 20, 2015


Hikayat murid-murid pulang dari sekolah. Jumpa pokok, panjat pokok. Jumpa kotak, main dengan kotak. Jumpa kerusi buruk, main dengan kerusi buruk. Sudahnya sampai rumah hampir senja!

(Psst... uncle dahulu pun lebih kurang juga! Baahaha!)





Saturday, April 18, 2015

April 18, 2015


Bilik dajah sekolah sekarang memang hebat! Warna merah jambu lagi!

(Sekolah uncle dulu, berdinding kayu cuma...!)





Friday, April 17, 2015

April 17, 2015


Bendera negara MALA

(...dah bendera pun setengah, nama pun setengahlah...!)





Thursday, April 16, 2015

April 16, 2015


Sebenarnya... uncle memang sudah lama menghidap penyakit TB 

'TB = Takut Bini'


(...eh, orang dalam gambar di belakang tu ada iras-iras uncle, kan?"